Mededelingen van de forum beheerders en uitleg over het gebruik van dit forum.

Berichtdoor Peer81 » 26 Mei 2006, 08:27

Werkt allemaal goed, maar blijkbaar is er toch iets veranderd vannacht. Gisteravond stond de hoofdpagina nog gewoon in het engels (subtexten) (ik heb liever de engelse instelling) maar vandaag is het nederlands. Nog eens engels kiezen maakt helaas geen verschil. Heb ik gister zitten dromen of is dit nog om te wisselen? :lolsmack:

Groeten Peter.
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Peer81
Moderator

Berichtdoor Cenobyte » 26 Mei 2006, 08:39

peer81 schreef:Werkt allemaal goed, maar blijkbaar is er toch iets veranderd vannacht. Gisteravond stond de hoofdpagina nog gewoon in het engels (subtexten) (ik heb liever de engelse instelling) maar vandaag is het nederlands. Nog eens engels kiezen maakt helaas geen verschil. Heb ik gister zitten dromen of is dit nog om te wisselen?

Ik heb de basisinstelling in het Nederlands gezet. Dat betekent dat het forum in het Nederlands is bij nieuwe leden en bij niet-ingelogd zijn. Zodra je inlogt, gaat het forum naar de door jou ingestelde taal: Nederlans of Engels. Je kunt in je profiel kiezen.
Groetjes,
Mario
Gebruikers-avatar
Cenobyte
Administrator

Berichtdoor Corvette Maniac » 26 Mei 2006, 09:16

Hij's hier ook gewoon in ut engels hoor Peer... (ingesteld in me profiel natuurlijk)

Ik vind dat persoonlijk ook veel prettiger lezen...
Vette groeten, Koen aka Corvette Maniac

- - Chapter Twente - -
Afbeelding
Vids: http://www.youtube.com/corvettemaniac
Gebruikers-avatar
Corvette Maniac
Moderator

Corvette: 2002 Electron Blue C5 Z06 w/ mod. red interior

Vorige

Terug naar Forum hulp en uitleg