Mededelingen van de forum beheerders en uitleg over het gebruik van dit forum.

Dit forum verder uitsplitsen in het nieuwe forum?

Berichtdoor Cenobyte » 08 Mei 2006, 15:41

Zoals jullie wellicht weten gaan we naar een nieuw forum toe.

Wat ik me afvroeg aan de techneuten onder jullie: is het misschien interessant/leuk/overzichterlijker om het onderdeel "techniek" verder uit te splitsen of vinden jullie dat juist minder leuk?

Bijvoorbeeld in:

Techniek C1 & C2
Techniek C3
Techniek C4
Techniek C5 & C6

<center><hr noshade size="1">
HCC Chapter West Brabant
<font size="1">www.cenobyte.nl | http://www.corvette.nl
"Getting old is inevitable, growing up is optional!"
</font id="size1"></center>
Gebruikers-avatar
Cenobyte
Administrator

Corvette: 1986 Pace Car

Berichtdoor umfufu1 » 08 Mei 2006, 16:06

lijkt me een goed idee - het in de titel zetten welk type de vraag betreft wordt geregeld over het hoofd gezien.

Erik

Afbeelding

Proud owner of a 1968 427/435 BHP L71 with no power options so no power lost, and a 2002 Z06 with all power options but plenty of power left
Gebruikers-avatar
umfufu1
5th gear

Corvette: 1968 L71 Coupe, 1969 L46 Convertible, 2002 Z06

Berichtdoor Robi82 » 08 Mei 2006, 16:40

Lijkt mj ook wel een goed plan.

Robert :wink:.

[img=left]http://www.msgccc.com/links/corvette%20animation.gif[/img=left]
Gebruikers-avatar
Robi82
3rd gear

Berichtdoor willem1981 » 08 Mei 2006, 17:14

Het is dan wel overzichterlijker !!!!!

greets willem :wink:

Afbeelding
willem1981
4th gear

Berichtdoor vettevirus » 08 Mei 2006, 17:20

Tja het zou wel overzichtelijker worden, maar ben bang dat net zoals op het ICC b.v. de C1+2 dood bloed.

just my 2 dollar cents

greezz danny8-)

Money doesn't matte,
when you restore a vette
vettevirus
5th gear

Corvette: Corvette 1972 en 1981

Berichtdoor Cenobyte » 08 Mei 2006, 17:28

<blockquote id="quote"><font size="1" id="quote"><b id="quote">quote:</b id="quote"></font id="quote"><table border="0" id="quote"><tr id="quote"><td class="quote" id="quote"><font size="1" id="quote">Tja het zou wel overzichtelijker worden, maar ben bang dat net zoals op het ICC b.v. de C1+2 dood bloed.

<i><div align="right">Originally posted by vettevirus - 08 May 2006 : 18:20:16</div id="right"></i>
</td id="quote"></tr id="quote"></table id="quote"></blockquote id="quote"><font size="2" id="quote"></font id="quote">

Dat is ook de reden dat ik inderdaad C1 en C2 bij elkaar voeg. Dat 'doodbloeden' is eigenlijk niet zo erg, er zullen niet echt veel C1 of C2 technische topics zijn. Daarentegen wordt het er allemaal wel wat duidelijker op, denk ik.

HCC Chapter West Brabant
Gebruikers-avatar
Cenobyte
Administrator

Berichtdoor Taz » 08 Mei 2006, 17:28

Het zal er wel overzichtelijker door worden lijkt me.

<blockquote id="quote"><font size="1" id="quote"><b id="quote">quote:</b id="quote"></font id="quote"><table border="0" id="quote"><tr id="quote"><td class="quote" id="quote"><font size="1" id="quote">maar ben bang dat net zoals op het ICC b.v. de C1+2 dood bloed.</td id="quote"></tr id="quote"></table id="quote"></blockquote id="quote"><font size="2" id="quote"></font id="quote">
Eens. Maar er wordt natuurlijk in vergelijking tot bijvoorbeeld de C3 en C4 minder over gepost. Dus ik denk dat je daar weinig aan kunt doen.

Grtz,

Dave
Afbeelding

Afbeelding

"Ambition is a dream with a V8 engine" - Elvis

http://www.dakari.tk
Gebruikers-avatar
Taz
6th gear

Corvette: Momenteel Corvetteloos

Berichtdoor Ruby93 » 08 Mei 2006, 18:14

Dit komt de overzichtelijkheid en het zoeken zeer zeker ten goede.

DOEN |||||

greets

Hans

Afbeelding
Gebruikers-avatar
Ruby93
2nd gear

Berichtdoor Fred B » 08 Mei 2006, 18:38

doen!

maar dan wel de C 1, 2 en 3 in een.... anders krijg je idd dat er nooit naar de c1 & c2 word omgekeken en dus doodbloed:)

gr Fred
Gebruikers-avatar
Fred B
3rd gear

Berichtdoor Cenobyte » 08 Mei 2006, 18:45

<blockquote id="quote"><font size="1" id="quote"><b id="quote">quote:</b id="quote"></font id="quote"><table border="0" id="quote"><tr id="quote"><td class="quote" id="quote"><font size="1" id="quote">doen!

maar dan wel de C 1, 2 en 3 in een.... anders krijg je idd dat er nooit naar de c1 & c2 word omgekeken en dus doodbloed:)
<i><div align="right">Originally posted by Fred B - 08 May 2006 : 19:38:32</div id="right"></i>
</td id="quote"></tr id="quote"></table id="quote"></blockquote id="quote"><font size="2" id="quote"></font id="quote">

Is misschien ook wel een goed plan ja. "Oldtimers" en "Youngtimers" :D

Dusss:
Techniek C1, C2 en C3
Techniek C4, C5 en C6

Misschien nog wel een beter plan als het originele :D

Bovendien tref je bij C1, C2 en C3 techniek toch voornamelijk vragen aan als "wat doe ik als ik mijn dopsleutel in mijn carburateur heb laten vallen?" en bij de latere modellen wordt het meer "hoe krijg ik dat waarschuwingslampje van de SNOFS uit?". Ik denk dat dat wel een goede scheiding is!

HCC Chapter West Brabant
Gebruikers-avatar
Cenobyte
Administrator

Berichtdoor Dennis » 08 Mei 2006, 18:46

of zoiets? :D

C1 (algemeen en techniek)
C2 (algemeen en techniek)
C3 (algemeen en techniek)
C4 (algemeen en techniek)
C5 (algemeen en techniek)
C6 (algemeen en techniek)
ander auto's (algemeen en techniek)

Meetings Corvette
Meetings diversen (USA cars, oldtimers....)

Te koop Corvette
Te koop (de rest)

Algemeen, Nieuws en Media (Corvette)
Algemeen, Nieuws en Media (algemeen)

Cafe/Onzin

Clubleden-sectie
Gebruikers-avatar
Dennis
Forum freak

Corvette: 1996 LT-4

Berichtdoor Cenobyte » 08 Mei 2006, 18:50

<blockquote id="quote"><font size="1" id="quote"><b id="quote">quote:</b id="quote"></font id="quote"><table border="0" id="quote"><tr id="quote"><td class="quote" id="quote"><font size="1" id="quote">of zoiets? :D

ander auto's (algemeen en techniek)

Meetings Corvette
Meetings diversen (USA cars, oldtimers....)

Te koop Corvette
Te koop (de rest)

Algemeen, Nieuws en Media (Corvette)
Algemeen, Nieuws en Media (algemeen)

Cafe/Onzin

Clubleden-sectie

<i><div align="right">Originally posted by Dennis - 08 May 2006 : 19:46:47</div id="right"></i>

Nou, we wilden de rest eigenlijk wel redelijk intact laten, omdat het omgooien van die dingen ook een verschrikkelijke hoop werk van het herverdelen van de topics met zich mee brengt. Bovendien zien we op de meeste forums (euh, fora) dat de techniek wel een eigen hoekie heeft. :D

HCC Chapter West Brabant
Gebruikers-avatar
Cenobyte
Administrator

Berichtdoor Dennis » 08 Mei 2006, 19:21

<blockquote id="quote"><font size="1" id="quote"><b id="quote">quote:</b id="quote"></font id="quote"><table border="0" id="quote"><tr id="quote"><td class="quote" id="quote"><font size="1" id="quote">
Nou, we wilden de rest eigenlijk wel redelijk intact laten, omdat het omgooien van die dingen ook een verschrikkelijke hoop werk van het herverdelen van de topics met zich mee brengt. Bovendien zien we op de meeste forums (euh, fora) dat de techniek wel een eigen hoekie heeft. :D

</td id="quote"></tr id="quote"></table id="quote"></blockquote id="quote"><font size="2" id="quote"></font id="quote">Aleen het eerste gedeelte dan een optie? :D

dus:

Ik vind het een beetje raar om wel een C4 techniek te hebben, maar geen C4 algemeen, of nieuws, of.... :D
Gebruikers-avatar
Dennis
Forum freak

Berichtdoor Cenobyte » 08 Mei 2006, 19:31

Ik weet eigenlijk niet of dat logisch is? Eigenlijk zijn toch alleen topics over techniek model- of generatiegebonden? Dan is het ook gemakkelijker voor iemand die technisch is aangelegd, om alleen een bepaald forum te volgen.

HCC Chapter West Brabant
Gebruikers-avatar
Cenobyte
Administrator

Berichtdoor Martin.t.B. » 08 Mei 2006, 19:33

<blockquote id="quote"><font size="1" id="quote"><b id="quote">quote:</b id="quote"></font id="quote"><table border="0" id="quote"><tr id="quote"><td class="quote" id="quote"><font size="1" id="quote">Is misschien ook wel een goed plan ja. "Oldtimers" en "Youngtimers"

Dusss:
Techniek C1, C2 en C3
Techniek C4, C5 en C6

Misschien nog wel een beter plan als het originele </td id="quote"></tr id="quote"></table id="quote"></blockquote id="quote"><font size="2" id="quote"></font id="quote">

Ik ga voor deze optie! Goed idee!!!

Groet martin

Afbeelding
Gebruikers-avatar
Martin.t.B.
4th gear

Berichtdoor Dennis » 08 Mei 2006, 19:53

<blockquote id="quote"><font size="1" id="quote"><b id="quote">quote:</b id="quote"></font id="quote"><table border="0" id="quote"><tr id="quote"><td class="quote" id="quote"><font size="1" id="quote">Ik weet eigenlijk niet of dat logisch is? Eigenlijk zijn toch alleen topics over techniek model- of generatiegebonden? Dan is het ook gemakkelijker voor iemand die technisch is aangelegd, om alleen een bepaald forum te volgen.

</td id="quote"></tr id="quote"></table id="quote"></blockquote id="quote"><font size="2" id="quote"></font id="quote">Ik weet dat de andere fora een sectie per model hebben.

Persoonlijk vind ik ons forum er ook iets te klein voor, maar dat geld eigenlijk ook voor de verschillende techniek secties, al snap ik dat het makkelijk kan zijn :D
Gebruikers-avatar
Dennis
Forum freak

Berichtdoor Vette-78 » 08 Mei 2006, 20:39

<blockquote id="quote"><font size="1" id="quote"><b id="quote">citaat:</b id="quote"></font id="quote"><table border="0" id="quote"><tr id="quote"><td class="quote" id="quote"><font size="1" id="quote"><blockquote id="quote"><font size="1" id="quote"><b id="quote">citaat:</b id="quote"></font id="quote"><table border="0" id="quote"><tr id="quote"><td class="quote" id="quote"><font size="1" id="quote">
Is misschien ook wel een goed plan ja. "Oldtimers" en "Youngtimers"

Dusss:
Techniek C1, C2 en C3
Techniek C4, C5 en C6

Misschien nog wel een beter plan als het originele </td id="quote"></tr id="quote"></table id="quote"></blockquote id="quote"><font size="2" id="quote"></font id="quote">

Ik ga voor deze optie! Goed idee!!!

Mee eens, anders krijg je teveel secties, dit houdt het lekker overzichtelijk !!:mrgreen::mrgreen:

<font color="blue"><font size="1">Richard.</font id="size1"></font id="blue">

<font color="red"><font size="1">"Corvette is a state of complete physical, mental and social well-being !!"</font id="size1"></font id="red">
Afbeelding
<font color="blue"><font size="1">"Feelin' good has a name........Corvette !!"</font id="size1"></font id="blue">
<font color="blue"><font size="1">http://www.all-corvette.com/hcccorvette/richardhaasnoot.htm</font id="size1"></font id="blue">
Gebruikers-avatar
Vette-78
6th gear

Corvette: Yellow 78 with GhostFlames/ stroker engine !!

Berichtdoor vettevirus » 08 Mei 2006, 22:58

Wat hun zeggen ^^ want veel opties in koppen dan wordt het ook niet meer overzichtelijk en eerder te druk.

greezz danny8-)

Money doesn't matte,
when you restore a vette
vettevirus
5th gear

Corvette: Corvette 1972 en 1981

Berichtdoor corvet » 08 Mei 2006, 23:37

<blockquote id="quote"><font size="1" id="quote"><b id="quote">quote:</b id="quote"></font id="quote"><table border="0" id="quote"><tr id="quote"><td class="quote" id="quote"><font size="1" id="quote">Dusss:
Techniek C1, C2 en C3
Techniek C4, C5 en C6</td id="quote"></tr id="quote"></table id="quote"></blockquote id="quote"><font size="2" id="quote"></font id="quote">

Zo is het het beste volgens mij.....lekker overzichtelijk

Grtz jonnie

Afbeelding Afbeelding
Gebruikers-avatar
corvet
4th gear

Berichtdoor fredjo » 09 Mei 2006, 11:18

Ik vind het eerlijk gezegd onzin. We moeten niet net doen alsof ons forum zo vreslijk groot en onoverzichtelijk is. In ons huidige "techniek" gedeelte is alles prima te volgen en ik vind het zelf ook leuk om alles door elkaar te hebben, zo hou je affiniteit met je mede clubleden en hun vragen en kwesties.

groet,
Fred

Afbeelding
Corvette ... I like those big toys makin' big noise !
Gebruikers-avatar
fredjo
5th gear

Berichtdoor 454cubic » 09 Mei 2006, 11:37

Ik ben niet van de Moderators of de Elite member gebruikers maar
van het soort dat nu eenmaal zeer selectief naar iets zoekt en bekijkt.(ja die zijn er dus ook...)

Nu jullie een nieuw forum opzetten denk ik dat splitsing in alle 6 soorten het mooiste is.

Iedereen heeft dan zijn "eigen" categorie en ja er zijn nog niet veel C6 maar dat komt natuurlijk snel.

Ik ben persoonlijk niet bang aangelegen........., maar sommige wel zie ik hier, dat net zoals op het ICC b.v. de C1+2 dood bloed want wij zijn een veel grotere club.

Ook wordt het forum dan VEEL interesanter voor die mensen die het techniek forum willen gebruiken als kennis database ...........en niet altijd de tijd hebben voor "gezellig ouwehoeren" want dat kan dan in de andere categories dan wel.

Ofwel iets professioneler en dan gaan mijn inziens er ook meer mensen gebruik van maken.

Techniek overig of algemeen zijn dan voor topics die meerdere categories aangaan

Groeten Rob

PS Is ook een idee om in het Profile je type auto neer te zetten?

PPS Mario, ik voel me vereerd, je begrijpt wel waarom (PM)
Gebruikers-avatar
454cubic
1st gear

Berichtdoor Roger Kierkels » 09 Mei 2006, 11:49

HEEEEL goed plan,

Krijg je vanzelf een soort "naslagwerken" per generatie.

Wat mij betreft: DOEN!!

Groetjes, Roger
Gebruikers-avatar
Roger Kierkels
3rd gear

Berichtdoor Korvette » 09 Mei 2006, 11:53

ik ben het wel met fred eens......kijk nu eens naar dit topic.......dit is dus techniek.......en er staan 18 nieuwe onerwerpen in sinds 10 april.....en het is nu 9 mei dat is dus ongeveer 1 nieuw topic in de 2 dagen.
Wanneer er inderdaad gesplits wordt denk ik dat je alleen maar in je "eigen" sectie kijkt, terwijl het soms heel interressant is om ook eens iets anders te lezen.
Als er nu dagelijks vele nieuwe topics binnen zouden komen....àlà.....maar 18 nieuwe onderwerpen per maand

Vette groetjes,

Afbeelding
Kor
Gebruikers-avatar
Korvette
Moderator

Berichtdoor Ed » 09 Mei 2006, 12:09

Om de boel overzichtelijk te houden, heb ik er een polletje van gemaakt, effe stemmen aub!!

http://www.heartbeatcorvette.nl/forum/t ... C_ID=12503

Dank u! :)

Greets, Ed.
<center>Afbeelding</center>
<center>
HCC Chapter West Brabant
</center>
Gebruikers-avatar
Ed
Moderator

Corvette: 2003 50th AE Indy 500 Pacecar

Berichtdoor Dennis » 09 Mei 2006, 12:18

<blockquote id="quote"><font size="1" id="quote"><b id="quote">quote:</b id="quote"></font id="quote"><table border="0" id="quote"><tr id="quote"><td class="quote" id="quote"><font size="1" id="quote">

PS Is ook een idee om in het Profile je type auto neer te zetten?

<i><div align="right">Originally posted by 454cubic - 09 May 2006 :  12:37:07</div id="right"></i>
</td id="quote"></tr id="quote"></table id="quote"></blockquote id="quote"><font size="2" id="quote"></font id="quote">Om hier ff op voor te borduren...

Op veel fora is het mogelijke een ondertitel in te vullen (stukje tekst onder je forumnaam en boven of onder de avatar. Daar kun je bijv. je type auto in kwijt. Is dit wellicht iets voor het nieuwe forum?
Gebruikers-avatar
Dennis
Forum freak

Volgende

Terug naar Forum hulp en uitleg