Mededelingen van de forum beheerders en uitleg over het gebruik van dit forum.

Berichtdoor 454cubic » 26 Mei 2006, 14:49

[size=9]quote:
Persoonlijk ben ik niet zo'n voorstander van een opsplitsing, maar als je een Poll houdt en daaruit komt duidelijk naar voren dat het meerendeel van de forummensen het wel wil, dan vind ik dat je het zo ook moet uitvoeren.

Hoeft niet perse natuurlijk. We willen graag de mening weten van onze bezoekers, maar moeten ook kijken naar andere zaken die belangrijk zijn. Blijft het forum nog overzichtelijk? Krijgen we straks geen subfora waar geen enkel topic gepost wordt? Wat de poll wel duidelijk maakt is dat een verdere onderverdeling dan nu gewenst is.

Ik ben het met Petra eens dat je de uitslag van de poll wel moet respecteren. Wat is anders het nut van een poll als er niets mee gedaan wordt?
Op dit moment gaat een ondervedeling van alle categorieen ruim aan kop.
Grtz,

Dave
unquote[/size]

Begrijp ik nu dat de moderators de Poll in het niet nieuwe forum niet willen toepassen omdat de uitslag van de Poll niet goed uitkomt............want erg veel opspitsing zie ik niet, wel meer dan 35 !! pagina's elk met 50 techniek toppics

Vergeet dan alle volgende Poll's

Rob

PS ik hoop dat ze gewoon nog geen tijd hadden.
Gebruikers-avatar
454cubic
1st gear

Berichtdoor Chefke_86 » 26 Mei 2006, 17:02

454cubic schreef:Begrijp ik nu dat de moderators de Poll in het niet nieuwe forum niet willen toepassen omdat de uitslag van de Poll niet goed uitkomt............want erg veel opspitsing zie ik niet, wel meer dan 35 !! pagina's elk met 50 techniek toppics

Vergeet dan alle volgende Poll's

Rob

Misschien kan je vooralsnog wat begrip opbrengen voor het feit dat er eerst is gefocust op de conversie van het forum, en de komende tijd aan het oplossen van bugs en het fine-tunen van het forum. Daar zijn heel wat uren ingestopt door Mario de afgelopen weken, en dat heeft als consequentie dat er nog geen enkele opsplitsing is gemaakt.
Het alternatief was opsplitsen tijdens conversie en dan hadden we voorlopig nog geen nieuw forum gehad.

Pas als er een aankondiging staat dat de techniek-sectie niet wordt opgesplitst, lijkt me jouw opmerking meer op zijn plaats, maar die aankondiging zie ik nergens, geloof ik.
Greetz,
Rempco
Chefke_86
5th gear

Berichtdoor Cenobyte » 26 Mei 2006, 17:28

454cubic schreef:

Dat was inderdaad de reden, Rob. Gisteren was het half twee 's nachts toen de conversie eindelijk zo ver was dat ik met een gerust hart kon gaan slapen, dus was er geen tijd meer om Techniek op te splitsen. Overigens duurt het maken van een opsplitsing 2 minuten, maar dan zijn er nog 1730 topics die iemand even moet gaan verdelen over die nieuwe fora en da's wel wat meer werk :grin:

Dat de uitslag van de poll verdwenen is, is ook geen kwade opzet: alle polls zijn met de conversie omgezet in gewone topics, waardoor de uitslagen en vragen helaas zijn komen te vervallen. De uitslag valt nog altijd te lezen op het oude forum.
Groetjes,
Mario
Gebruikers-avatar
Cenobyte
Administrator

Corvette: 1986 Pace Car

Berichtdoor Chefke_86 » 28 Mei 2006, 19:52

Alle moderators hebben inmiddels RSI :smoke: , maar het resultaat is dat de sectie Techniek, conform de wens van de meerderheid van de forumgebruikers, is opgesplitst in C1 & C2, C3, C4, C5 en C6.
Mochten er per ongeluk topics verkeerd gesplitst zijn (na 100 topics splitsen zie je het soms niet zo scherp meer :roll: ), laat het even aan een moderator weten, dan zet die het topic even op de goede plek.

Have fun,
Greetz,
Rempco
Chefke_86
5th gear

Berichtdoor Cenobyte » 28 Mei 2006, 21:20

Chefke_86 schreef:Alle moderators hebben inmiddels RSI :smoke: , maar het resultaat is dat de sectie Techniek, conform de wens van de meerderheid van de forumgebruikers, is opgesplitst in C1 & C2, C3, C4, C5 en C6.
Have fun,

Ja, ook wel leuk dat ik er pas na 400 posts één voor één verplaatsen achter kom dat er een MODERATOR link is waarmee alles in 1x verplaatst kan worden :lolsmack:
Groetjes,
Mario
Gebruikers-avatar
Cenobyte
Administrator

Corvette: 1986 Pace Car

Berichtdoor Ed » 28 Mei 2006, 21:56

Cenobyte schreef:
Chefke_86 schreef:Alle moderators hebben inmiddels RSI :smoke: , maar het resultaat is dat de sectie Techniek, conform de wens van de meerderheid van de forumgebruikers, is opgesplitst in C1 & C2, C3, C4, C5 en C6.
Have fun,

Ja, ook wel leuk dat ik er pas na 400 posts één voor één verplaatsen achter kom dat er een MODERATOR link is waarmee alles in 1x verplaatst kan worden :lolsmack:

Uiteraard had ik dat meteen door!! :D :grin:

Maar goed, jullie zien t, er word wel degelijk naar jullie geluisterd!
Hopelijk is t een beetje naar jullie zin zo! :)
*-*-*-* Greets, Ed *-*-*-*

Afbeelding
Gebruikers-avatar
Ed
Moderator

Corvette: 2003 50th AE Indy 500 Pacecar

Berichtdoor Peer81 » 28 Mei 2006, 22:37

En iedereen natuurlijk hardstikke bedankt voor de overweldigende complimenten dat wij met een klein team van moderators toch even ruim 2500 topics in een aantal dagen hebben verzet naar de nieuwe opstelling! :B): :lolsmack:

Groeten Peter.
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Peer81
Moderator

Berichtdoor 454cubic » 29 Mei 2006, 13:07

'

Even een G R O O T compliment aan alle moderators die

zo hard gewerkt hebben om het techniek gedeelte van ons forum

nog beter hebben gemaakt met de nieuwe verdeling.

Sorry ik was gewoon wat ongeduldig maar nu erg tevreden over
het resultaat

Rob
Gebruikers-avatar
454cubic
1st gear

Berichtdoor JP » 06 Jun 2006, 21:49

Gentleman, :hail: R E S P E C T :hail:

P.S. Jean-Michel is z'n inlog wachtwoord kwijt of doet niet inloggen niet...
Greetings,

JP

AfbeeldingAfbeelding
HCC Chapter West Brabant Rules!!!!!!
"We own the road!"
JP
6th gear

Corvette: '86 Convertible

Vorige

Terug naar Forum hulp en uitleg