En, wat vind je van t nieuwe forum?!?

Mededelingen van de forum beheerders en uitleg over het gebruik van dit forum.

Berichtdoor Chefke_86 » 31 Mei 2006, 16:10

Mariooooooooo schreef:Verder geeft dit forum dan ook een link die je meteen naar de betreffende post brengt. Ik weet niet zeker meer of SNitz dat ook deed, maar volgens mij niet: die bracht je alleen naar het topic, bij de eerste post.

Klopt, die bracht je alleen naar het topic, maar Snitz vertelde in de mail al wel vast WIE er gereageerd had:

Snitzke schreef:Hello Chefke_86

Mario93ZR1 has replied to a topic on Heartbeat Corvette Forum that you requested notification to. Regarding the subject - Hoe delen we techniek in op t nieuwe forum? POLL!!.

You can view the posting at http://www.heartbeatcorvette.nl/forum/l ... C_ID=12503
Greetz,
Rempco
Chefke_86
5th gear

Berichtdoor Taz » 31 Mei 2006, 18:51

Cenobyte schreef:
Chefke_86 schreef:Alternatief voor IExplorer: Druk op shift terwijl je een topic aanklikt en het opent zich in een nieuw venster. De active lijst blijft dan in zijn oude venster staan.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik deze manier altijd al gebruik. Ik surf met Firefox en daarin kun je met de CTRL toets klikken, de pagina's worden dan in tabbladen geopend.

Da's wel een idee inderdaad. Ik surf sinds een tijdje met Firefox, en moet nog wel een beetje aan die tabbladen wennen. Maar als je jezelf dit aanleert is dat wel een goed alternatief. :smoke:
Grtz,

Dave

"Ambition is a dream with a V8 engine" - Elvis
Gebruikers-avatar
Taz
6th gear

Corvette: Momenteel Corvetteloos

Berichtdoor Chriscarz » 01 Jun 2006, 16:04

Ligt het aan mij of lijkt het forum na haar metamorfose wel een stuk drukker? :hr:
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Chriscarz
3rd gear

Berichtdoor Corvette Maniac » 01 Jun 2006, 17:16

Chriscarz schreef:Ligt het aan mij of lijkt het forum na haar metamorfose wel een stuk drukker? :hr:

Da's de nieuwigheid (denk ik)... :smoke:

Maar ik hoop dat ut zo druk blijft... :hr: :hr:
Vette groeten, Koen aka Corvette Maniac

- - Chapter Twente - -
Afbeelding
Vids: http://www.youtube.com/corvettemaniac
Gebruikers-avatar
Corvette Maniac
Moderator

Corvette: 2002 Electron Blue C5 Z06 w/ mod. red interior

Berichtdoor Cenobyte » 01 Jun 2006, 19:43

Chriscarz schreef:Ligt het aan mij of lijkt het forum na haar metamorfose wel een stuk drukker? :hr:

Kan ook komen omdat alle bestaande leden van het (oude) forum een e-mail hebben gekregen. Hiermee zijn er weer een aantal mensen terug gekomen, denk ik.

Goede ontwikkeling!
Groetjes,
Mario
Gebruikers-avatar
Cenobyte
Administrator

Corvette: 1986 Pace Car

Berichtdoor Dennis » 06 Jun 2006, 20:14

ER zouden nog nieuwe smileys komen?

Hier wat voorbeeldjes die ik graag terug zou zien
Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding
Gebruikers-avatar
Dennis
Forum freak

Corvette: 1996 LT-4

Berichtdoor Chefke_86 » 06 Jun 2006, 20:19

Dennis schreef:ER zouden nog nieuwe smileys komen?

Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding

Ach, wat aardig, je hebt ze even naar photobucket gekopieerd :smoke: :bier:

Maarreh...ik ben het D eens, graag deze erbij :op:
Greetz,
Rempco
Chefke_86
5th gear

Berichtdoor Dennis » 06 Jun 2006, 20:59

Chefke_86 schreef:Ach, wat aardig, je hebt ze even naar photobucket gekopieerd :smoke: :bier:

Maarreh...ik ben het D eens, graag deze erbij :op:
Heb ze niet allemaal van 1 plaats geplukt :D
Gebruikers-avatar
Dennis
Forum freak

Berichtdoor Vette-78 » 08 Jun 2006, 18:32

Had dit ook al in een ander topic aangehaald, maar misschien krijgt het hier meer aandacht:

Corvette Maniac schreef:Wat ik nu al mis in het Profiel is gewoon een naam...

En ik wil graag wel meer weten over de mens achter de Corvette....Of als je even kwijt bent waar iemand woont, of welke Corvette ie ook al weer had.. of weet ik veel welke info.. Of het moet mogelijk zijn meer velden in een profiel te zetten, en evt. meer velden 'verplicht' te maken...

Wordt hier nog iets mee gedaan toevallig ??
In het profiel kan nu idd heel weinig ingevoerd worden, bijv. geboortedatum/leeftijd, voor/achternaam, woonplaats, foto's, om maar iets "persoonlijks" op te noemen, dit kon op het "oude" forum wel !! :)
Gebruikers-avatar
Vette-78
6th gear

Corvette: Yellow 78 with GhostFlames/ stroker engine !!

Berichtdoor Cenobyte » 08 Jun 2006, 20:00

Vette-78 schreef:Had dit ook al in een ander topic aangehaald, maar misschien krijgt het hier meer aandacht:

Corvette Maniac schreef:Wat ik nu al mis in het Profiel is gewoon een naam...

En ik wil graag wel meer weten over de mens achter de Corvette....Of als je even kwijt bent waar iemand woont, of welke Corvette ie ook al weer had.. of weet ik veel welke info.. Of het moet mogelijk zijn meer velden in een profiel te zetten, en evt. meer velden 'verplicht' te maken...

Wordt hier nog iets mee gedaan toevallig ??
In het profiel kan nu idd heel weinig ingevoerd worden, bijv. geboortedatum/leeftijd, voor/achternaam, woonplaats, foto's, om maar iets "persoonlijks" op te noemen, dit kon op het "oude" forum wel !! :)

Nee, nog niet. Deze mogelijkheid zit niet in het standaard forum, dus als we dit toe willen voegen, zal het via een Modificatie moeten. Er staan nog aardig wat zaken op de wishlist (smilies, topics samenvoegen, meer gegevens in profiel), maar daar moet even tijd voor zijn om dat te integreren.
Groetjes,
Mario
Gebruikers-avatar
Cenobyte
Administrator

Berichtdoor Ed » 11 Jun 2006, 20:10

Dennis schreef:ER zouden nog nieuwe smileys komen?

Mhhh... deze smilies vind ik niet mooi hoor!
Je ziet de randjes eromheen te goed op de donkergrijze achtergrond, das nie mooi...
Maarreh... Mario heeft er nog een stuk of tig in zn smilie magazijn hoor! :D :wink:
*-*-*-* Greets, Ed *-*-*-*

Afbeelding
Gebruikers-avatar
Ed
Moderator

Corvette: 2003 50th AE Indy 500 Pacecar

Berichtdoor Dennis » 11 Jun 2006, 20:58

Ed schreef:
Mhhh... deze smilies vind ik niet mooi hoor!
Je ziet de randjes eromheen te goed op de donkergrijze achtergrond, das nie mooi...
Maarreh... Mario heeft er nog een stuk of tig in zn smilie magazijn hoor! :D :wink:
Je moet ook niet die donkergrijze achtergrond instellen he Afbeelding

enne, het gaat me niet om de hoeveelheid, maar de functionaliteit van de smileys
Vooral een ja-knikkende, en een nee-schuddende zijn erg handig Afbeelding
Gebruikers-avatar
Dennis
Forum freak

Berichtdoor Ed » 12 Jun 2006, 10:19

Je moet ook niet die donkergrijze achtergrond instellen he

Lijkt mij niet meer dan normaal dat je zelf je skin kan kiezen en dat alle beschikbare smilie's op alle skins evengoed zichtbaar zijn...
*-*-*-* Greets, Ed *-*-*-*

Afbeelding
Gebruikers-avatar
Ed
Moderator

Corvette: 2003 50th AE Indy 500 Pacecar

Berichtdoor Dennis » 12 Jun 2006, 11:36

Ed schreef:

Lijkt mij niet meer dan normaal dat je zelf je skin kan kiezen en dat alle beschikbare smilie's op alle skins evengoed zichtbaar zijn...
ik heb niet zoveel verstand van hoe smileys werken e.d., maar lijkt mij dat dit aangepast kan worden zodat er geen 'randjes' omheen zitten? Anyway, we zullen wel zien waarmee we verblijdt gaan worden :)
Gebruikers-avatar
Dennis
Forum freak

Berichtdoor Peer81 » 12 Jun 2006, 12:15

De ideeën achter de smilies van Dennis zijn goed, maar de kwaliteit van de smilies is inderdaad ver onder pijl.
Aanpassen gaat wel maar dat kost erg veel werk, dan kun je beter opzoek gaan naar alternatieve of genoegen nemen met minder denk ik. Ik ben zelf wel een grote voorstander van een smilie die blijft lachen maar nee knikt. Dat is toch een uitdrukking of gevoel die je veel hebt bij een topic (vriendelijk bedoelt zeg maar) maar alle nee knikkende smilies oid hebben een te wat negatieve indruk op dit moment vind ik.
Maargoed ik denk dat de meerderheid nu gewoon het donkere forum gebruikt dus lijkt me niet meer dan normaal dat de smilies daar ook goed werken. :)

Owja, dat am en pm moet ik nog even doorhebben maar is het mogelijk de index weer op 24 uur te zetten? Vind ik veel makkelijker eerlijk gezegt.

Groeten Peter.
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Peer81
Moderator

Berichtdoor Dennis » 12 Jun 2006, 12:43

Peer81 schreef:Maargoed ik denk dat de meerderheid nu gewoon het donkere forum gebruikt dus lijkt me niet meer dan normaal dat de smilies daar ook goed werken. :)

uiteraard
Owja, dat am en pm moet ik nog even doorhebben maar is het mogelijk de index weer op 24 uur te zetten? Vind ik veel makkelijker eerlijk gezegt.

.
Als dat een optie is, dan is dat idd makkelijker

oja, nog iets

ik merk dat wanneer je op de quoteknop bovenin klikt hij de tag altijd aan het einde van de post zet, niet daar waar ik de cursor had staan. Is hier iets aan te doen?
Gebruikers-avatar
Dennis
Forum freak

Berichtdoor Cenobyte » 12 Jun 2006, 20:57

Er zijn vanaf nu weer een zwik nieuwe smilies toegevoegd! :syes:

Peer81 schreef:Owja, dat am en pm moet ik nog even doorhebben maar is het mogelijk de index weer op 24 uur te zetten? Vind ik veel makkelijker eerlijk gezegt.

Gefixt, als het goed is!

ik merk dat wanneer je op de quoteknop bovenin klikt hij de tag altijd aan het einde van de post zet, niet daar waar ik de cursor had staan. Is hier iets aan te doen?

Die snap ik niet helemaal?
Groetjes,
Mario
Gebruikers-avatar
Cenobyte
Administrator

Berichtdoor Dennis » 12 Jun 2006, 21:30

Cenobyte schreef:

Die snap ik niet helemaal?

als ik jouw quote (die hierboven bijv.) wil splitsen in 2 quotes (om tussendoor antwoord te geven zeg maar) en ik plaats de cursor tussen 'ik' en 'niet' en klik dan op de quote-button bovenin het reactieveld dan plaatst ie de [quote] niet tussen 'ik' en 'niet' maar gewoon helemaal achterin de post.
Gebruikers-avatar
Dennis
Forum freak

Berichtdoor Cenobyte » 13 Jun 2006, 15:26

Ah, ik snap het.

Bij mij doet ie dat bij alles, ook bij smilies. Overigens gebeurt dit met smilies alleen bij Firefox, bij Exploder plaatst ie ze netjes op de cursospositie. Dat plaatsen van de quotes achteraan zit ingebakken in het gedrag van de forumsoftware en is helaas niet te veranderen, dit gebeurt bij mij zowel in Exploder als in Firefox.

:rolleye:
Groetjes,
Mario
Gebruikers-avatar
Cenobyte
Administrator

Berichtdoor BigBlockBerry » 13 Jun 2006, 18:25

:thanks: :yeah: :jdrop: :finger:
Zitten idd een paar leuke tussen. :hail:
Berry

AfbeeldingAfbeelding

When i die, i will go to heaven,
in my bigblock 427
Gebruikers-avatar
BigBlockBerry
HCC voorzitter

Corvette: '69 427 Le Mans Blue, ex 93 coupe polo green

Berichtdoor Eagle52 » 12 Jul 2006, 23:18

Hoe krijg je dan een andere kleur achtergrond ????????
Gebruikers-avatar
Eagle52
5th gear

Berichtdoor Cenobyte » 13 Jul 2006, 09:50

Redvette77 schreef:

Hoe krijg je dan een andere kleur achtergrond ????????

Kijk maar eens in je Profiel: daar kun je, net onder de taal, kiezen voor de Stijl. Hier heb je twee keuzes: AcidTigerEx = zwarte achtergrond en Jet = lichte achtergrond.
Groetjes,
Mario
Gebruikers-avatar
Cenobyte
Administrator

Vorige

Terug naar Forum hulp en uitleg