Wat vind jij van de Garage op het forum?

Mededelingen van de forum beheerders en uitleg over het gebruik van dit forum.

Hoe belangrijk vind jij de Garage (en de chat)?

Eigenlijk onmisbaar in de huidige vorm
2
9%
Mag best in een forumtopic komen
9
39%
Ik gebruik die hele garage niet
7
30%
Garage? Welke garage?
5
22%

Totaal aantal stemmen : 23

Wat vind jij van de Garage op het forum?

Berichtdoor Cenobyte » 17 Jun 2008, 10:46

Sinds geruime tijd hebben we een Garage op het forum waarin iedereen zijn/haar auto(s) kan showen, waar modificaties kunnen worden toegevoegd en waar in kan worden gezocht. Het is een leuke optie, maar de Garage brengt ook relatief wat nadeeltjes met zich mee.

Regelmatig komt er een nieuwe update uit van de forumsoftware. Deze nieuwe updates zorgen ervoor dat het forum maximaal beveiligd blijft tegen hackers en spammers en geeft soms ook wat nieuwe features. Iedere keer als er een update komt, is deze in enkele minuten geinstalleerd. Voor modificaties als de Garage en de Flashchat moet er echter met de hand van alles worden aangepast in de forumcode, wat normaal gesproken een dik uur in beslag neemt.

Vandaar dat ik even wil onderzoeken hoe belangrijk jullie de Garage en de Chat vinden. Hou hierbij ook in gedachten dat er misschien ook alternatieven mogelijk zijn voor beiden. Voor de garage kunnen we misschien een rubriek in het leven roepen (zoals "Stel je voor"), waarin iedereen zijn auto(s) kan showen, ik brainstorm maar even wat.
Groetjes,
Mario
Gebruikers-avatar
Cenobyte
Administrator

Corvette: 1986 Pace Car

Berichtdoor Ace » 17 Jun 2008, 12:10

De garage mag best in een forum topic komen als dat het leven van de operknurft makkelijker maakt :)

De chat (jammer genoeg niet veel gebruikt) zou ook op andere manieren kunnen (gebruik maken van een chat server bv)
~~ Have a nice Day ~~

Remco
Chapter "de Polder"

Afbeelding
Gebruikers-avatar
Ace
HCC meeting coordinator

Corvette: 65 C2 Conv Nassau Blue, 08 C6 Conv JetsteamBlue

Berichtdoor StingRay65 » 17 Jun 2008, 13:17

Mario,

mischien doe ik iets verkeerd, maar ik heb beide auto's ingevoerd maar ik zie ze alleen in apparte garages en niet gezamelijk in 1!!

Ik denk dat het zo moet zijn dat al je corvettes / auto's in 1 garage staan.
Michael

C2 Registry (http://www.c2registry.org)

1965 convertible (rally red + flip flop interior)
- 327-300 bhp
- 4 speed muncie
- N11 exhaust

1999 coupe (torch red + light oak interior)
- Z51
- 6 speed
- full option for 1999
- Corsa Extreme exhaust
StingRay65
2nd gear

Berichtdoor Peer81 » 17 Jun 2008, 18:06

De garage heb ik eens naar gekeken maar niet de moeite genomen om er iets in te zetten. Zal ook wel komen omdat ik al een xxl topic heb over mn vette.

De chat is een goede vraag. Ik vermoed dat heel sporadisch de chat wordt gebruikt maar met msn is het natuurlijk veel minder geworden dan het op dat 1 van het forum was. In het begin had je nachten lang lol maar het kan best zijn dat mijn interesse erin gewoon is verdwenen. We hebben in de afgelopen jaren al tig versie's van chat's gebruikt, deze is volgens mij nog de beste omdat je op het forum al ziet of er iemand in de chatroom is, maar het gebruik is minimaal of ik kan het niet goed beoordelen dat kan natuurlijk ook :) Persoonlijk zou ik zeggen dat de chat niet echt het gewenste resultaat heeft.

Groeten Peter
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Peer81
Moderator

Berichtdoor Martin.t.B. » 17 Jun 2008, 19:09

Chatten gebruik ik nooit en de garage heb ik mijn auto wel opgezet, maar ik heb het idee dat er zelden naar gekeken wordt (in het algemeen dan) Mijn ervaring tot nog toe is dat het niet erg gebruiksvriendelijk is, maar misschien heb ik nog niet genoeg tijd besteedt aan het uitzoeken daarvan.

groet martin
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Martin.t.B.
4th gear

Berichtdoor Cenobyte » 17 Jun 2008, 21:46

De Garage is inderdaad niet echt gebruiksvriendelijk en de nieuwe versie belooft geen verbetering (alleen integratie in de nieuwe versie forumsoftware), dus dat was ook de reden om te overwegen om de garage maar gewoon te schrappen. Toen het allemaal nog nieuw was keek ik er regelmatig in, maar nu heb ik al in geen maanden meer gekeken. Ik kijk dan eigenlijk nog liever op een site net die van Ed. Een groot gebrek in de Garage vind ik dat je zelf wat tekst kan toevoegen.
Groetjes,
Mario
Gebruikers-avatar
Cenobyte
Administrator

Berichtdoor Arthur van Dijk » 18 Jun 2008, 14:29

chat gebruik ik niet en de garage vind ik een soort van plaatjes database. nuttig, maar niet van levensbelang
Arthur van Dijk
2nd gear

Corvette: black 77 targa automatic

Berichtdoor Ed » 19 Jun 2008, 08:48

Heb er destijds wel alles ingezet e ndaarna nooit meer naar omgekeken... :shock: :-?

Er is maar EEN garage en smoelenboek!! http://www.all-corvette.com !! :bier: :D
*-*-*-* Greets, Ed *-*-*-*

Afbeelding
Gebruikers-avatar
Ed
Moderator

Corvette: 2003 50th AE Indy 500 Pacecar

Berichtdoor Cenobyte » 19 Jun 2008, 10:06

Ed schreef:Heb er destijds wel alles ingezet e ndaarna nooit meer naar omgekeken... :shock: :-?

Ik denk dat dat bij meerdere mensen het geval is. Je kunt er verder ook weinig meer mee, geen toelichting of leuk stukje erbij zetten over hoe je hem gekocht hebt of zo. Da's wel jammer.

:D
Vind ik ook. Dan gaan we die verhaaltjes gewoon lekker up-to-date houden en dan kun je daarheen linken vanuit je sig of zo.
Groetjes,
Mario
Gebruikers-avatar
Cenobyte
Administrator

Berichtdoor Taz » 19 Jun 2008, 21:53

Ooit wel eens ingevuld en daarna nooit meer wat mee gedaan.
Grtz,

Dave

"Ambition is a dream with a V8 engine" - Elvis
Gebruikers-avatar
Taz
6th gear

Corvette: Momenteel Corvetteloos

Berichtdoor Vette-78 » 20 Jun 2008, 11:10

Ed schreef:Heb er destijds wel alles ingezet e ndaarna nooit meer naar omgekeken... :shock: :-?

Wat hij zegt........ :wink:
Gebruikers-avatar
Vette-78
6th gear

Corvette: Yellow 78 with GhostFlames/ stroker engine !!

Re: Wat vind jij van de Garage op het forum?

Berichtdoor OpperKnurft » 23 Jun 2008, 15:02

Tot nader order is de Garage uitgeschakeld, vanwege de nieuwe software update en de problemen van de Garage hiermee.

Later zullen we bekijken wat we eventueel als vervanger hiervoor in het leven roepen!
"Artificial intelligence is no match for natural stupidity."
Gebruikers-avatar
OpperKnurft
Total Wacko

Corvette: '67 Caprice

Terug naar Forum hulp en uitleg