Verdwenen berichten

Mededelingen van de forum beheerders en uitleg over het gebruik van dit forum.

Verdwenen berichten

Berichtdoor Jens » 06 Feb 2012, 09:32

Mannen,

Ik lees regelmatig de diverse topics door. Nu zag ik bijvoorbeeld in C4 techniek dat er na pagina 11 helemaal geen berichten meer staan. Nog wel de lijst met de topic starters, maar geen bericht hier voor meer.

Ik zie het wel in meer topics. Hoe komt dat nou? Hebben de topic starters deze verwijderd, of is er iets anders an de hand?
Groeten, René
Gebruikers-avatar
Jens
6th gear

Re: Verdwenen berichten

Berichtdoor corvettec4 » 06 Feb 2012, 11:56

bij mijn weten was het wat anders ,..want ik meen dat ik Mario hier al een keer
een pb over had gestuurd en dat hij mij het toen heeft uitgelegd,..weet het alleen niet meer.
en ja ik vind het ook wel jammer,..want als je wat verder terug zoekt kun je niks meer... :dunno:

ik had altijd nog gehoopt dat dit een x veranderen zou..
groetjes Arjan
corvettec4
4th gear

Berichtdoor Peer81 » 06 Feb 2012, 16:01

Zo te zien staat de grens nu globaal bij 1 juni 2006 (gecontroleerd in C3, C4 techniek en algemeen).
Ik weet dat ze bij 't cafe een jaar blijven staan en dan automatisch verwijderd worden maar hier weet ik ook niet echt wat er aan de hand is. Zou ook best kunnen dat dit het resultaat is van een hack of virus van een paar jaar geleden?
Naar mijn idee hebben zo de topics ook weinig waarde meer, zolang er niet meerdere pagina's zijn geschreven kun je er ook niet in komen. Ik ben benieuwd. :)

Groeten Peter
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Peer81
Moderator

Berichtdoor Corvette Maniac » 06 Feb 2012, 20:25

Dit had volgens mij te maken met overgang van vorige forum naar het huidige forum... Maar exact weet ik dat ook niet meer...

MARIO!!
Vette groeten, Koen aka Corvette Maniac

- - Chapter Twente - -
Afbeelding
Vids: http://www.youtube.com/corvettemaniac
Gebruikers-avatar
Corvette Maniac
Moderator

Corvette: 2002 Electron Blue C5 Z06 w/ mod. red interior

Berichtdoor Cenobyte » 07 Feb 2012, 00:26

Dit is inderdaad gebeurd met een forumupdate van versie 2.x naar versie 3.0. Helaas een proces wat niet meer terug te draaien is. Alle topics zijn er overigens nog wel, maar de titels zijn door de update gewist. Ze zijn te herstellen, alleen moet dit nu nog met de hand gebeuren, topic voor topic. Aangezien we over duizenden topics praten...

De topic titels bestaan overigens nog wel, open maar eens zon topic zonder titel en je zult zien dat alle berichten onder het eerste bericht de titel nog wel hebben. Ik hou dan ook het phpBB forum in de gaten en hoop dat er iemand een script kan schrijven die de titels kan herstellen.
Groetjes,
Mario
Gebruikers-avatar
Cenobyte
Administrator

Terug naar Forum hulp en uitleg