Even voorstellen - C4 - Doesburg

Nieuwe forumleden kunnen zich hier voorstellen en meteen hun Corvette showen. Kijk op All Corvette en op de HCC site om te zien welk gezicht & Corvette bij welke naam hoort.

Even voorstellen - C4 - Doesburg

Berichtdoor C4.R » 11 Jul 2019, 20:53

Hoi,

Rijd met mijn 1984 C4 (targa) met 60K mijl op de teller vrolijk in de achterhoek rond vanuit Doesburg (en weekendjes Ardennen/Eifel/Harz, en 1 keer per jaar een grotere roadtrip (Alpen/Pyreneeën)).
Vroeger veel circuit gereden, maar daar ben ik mee gestopt, paar bochten ff lekker aansnijden doe ik zeker nog wel :)
Gelukkig zit er een handbak in, die ga ik echter vervangen op termijn door een Tremec 600 serie; rijden met handbak geeft wel zo'n lekker gevoel (voor mij dan, ik weet dat er ook liefhebbers zijn van automaat maar dat vind ik helemaal niks).
De auto wordt nog verlaagd en alle onderstel delen worden unibolt en volledig instelbaar (wel zo fijn voor het betere bochtenwerk), kuipstoel icm sportstuur etc. Ook de remmen worden nog verbeterd, maar goed alles op z'n tijd, binnenkort verhuizen en dat kost ook geld.. (na de verhuizing mooie grote garage (inpandig!) met sleutelruimte :) )

Verder best wel gek op een goede BBQ :drool: met een lekker :bier: erbij.

Een intro topic zonder foto's is geen cent waard, dus bij deze:
AB-C4--1024pix.jpg
Alleen dode vissen gaan met de stroom mee..
Gebruikers-avatar
C4.R

Corvette: C4

Re: Even voorstellen - C4 - Doesburg

Berichtdoor C4.R » 13 Jul 2019, 21:39

Lekker wezen knutselen vandaag :) Accu naar achteren, kuipstoel er in, en de eerste helft van de beurt aan de auto (de rest volgend weekend, was een lange (maar productieve) dag :)

accu-naar-achter.jpg

kuipstoel-er-in.jpg
Alleen dode vissen gaan met de stroom mee..
Gebruikers-avatar
C4.R

Corvette: C4

Terug naar Stel je voor