Even voorstellen - C3 big block 1969

Nieuwe forumleden kunnen zich hier voorstellen en meteen hun Corvette showen. Kijk op All Corvette en op de HCC site om te zien welk gezicht & Corvette bij welke naam hoort.

Even voorstellen - C3 big block 1969

Berichtdoor MarcD » 07 Jul 2020, 17:18

Ik heb hier al een tijdje op het forum rondgedwaald en jullie talloze verhalen gelezen over aankoop van een eerste Corvette. Het kriebelde bij mij ook al een tijdje en was al even op zoek naar een C3 coupe met chrome bumpers en een big block. Nogal specifiek dus en ook geen onbeperkt budget, waardoor ik heel lang in binnen en buitenland rondgekeken heb...

Na veel wikken en wegen toch een gedurfde beslissing genomen om een C3 uit de VS naar hier te halen. Niet helemaal op mijn eentje, maar met de hulp van een Duitse 'makelaar' (mawicars.de). Hij zorgde voor een lokale inspectie, de logistiek tot en met aankomst in Europa en de de-douanering.

De C3 is momenteel onderweg, zou 14 augustus in Bremerhaven aan moeten komen... :wauw:

Wel heel spannend allemaal, want je weet nooit zeker wat je gekocht hebt en of alles inderdaad wel goed gaat. Maar so far so good, en ik heb in mijn budget nog wel wat reserve voor eventuele onverwachte herstellingen. De basis schijnt volgens het inspectierapport en foto's wel ok te zijn: geen roest, birdcage ok, remmen en servostuur werken en lekken niet, motor start en draait soepel, lak is niet origineel en loopt op zijn laatste benen... We zullen zien.

Ik heb nog wel een praktische vraag rond technische keuring (Tüv of lokaal in België) en transport van Bremerhaven, maar die zal ik in een ander topic stellen.

Groeten,

Marc

Hier zijn alvast een paar foto's meer volgen nog wel als ie hier is :)

C3_small.jpg


C3_engine_small.jpg
MarcD
 
Berichten: 11
Geregistreerd: 23 Jan 2020, 22:28
Woonplaats: België- bij Eeklo
Corvette: 1969 C3 Coupe 427

Re: Even voorstellen - C3 big block 1969

Berichtdoor Sharky » 07 Jul 2020, 17:39

Hey Marc, welkom hier en mooi avontuur dit! Spannende weken!
Ziet er lekker uit op de foto's.
Goede keuze. Waarschijnlijk één van de meest iconische Vette's; de bigblock chrome bumper C3!
Veel sterkte met wachten! :)
Groet,
Arjen
Gebruikers-avatar
Sharky
6th gear
 
Berichten: 4466
Geregistreerd: 09 Okt 2001, 19:35
Woonplaats: Friesland
Corvette: C3 1980, C4 1990

Re: Even voorstellen - C3 big block 1969

Berichtdoor bosp-corv » 08 Jul 2020, 16:46

Inderdaad een heel aardige zo te zien,veel plezier er mee.
The difference between men and boys is the size of their toys ...
Pre-owned Corvettes,1974 C3,1981 C3,1990 C4.
Gebruikers-avatar
bosp-corv
Off Topic King
 
Berichten: 14559
Geregistreerd: 15 Mrt 2007, 19:05
Woonplaats: t Heike
Corvette: C5 convertible

Re: Even voorstellen - C3 big block 1969

Berichtdoor MarcD » 09 Jul 2020, 07:44

Bedankt!

Ik ben zelf ook wel tevreden met de keuze. Het is geen perfecte auto, zelfs niet numbers matching. Blijkbaar ligt er geen 427 LS36 meer in maar een 454, maar dat heb ik niet bevestigd gekregen. De kleur was origineel Riverside Gold, nu dus Bonanza Red. Heel stiekem had ik gehoopt een Big Block mét side pipes en in Elkhart Green te kunnen kopen. Ik had er op een moment een in Ierland gevonden maar die was nét voor mijn neus weggekocht door een andere Ier...

Mijn plan is niet om hem in perfecte originele staat te zetten/houden, het moet een bak zijn om mee te kunnen rijden, geen museum stuk of investering. Dus als ik er een tijdje mee gereden heb zal het wel duidelijk worden wat het plan wordt qua herstellingen. Weather strips zijn hoe dan ook aan vervangin toe, dus dat staat voor komende winter al op de lijst. En een ontbrekend knopje van de verwarming. Hopelijk dat er bij de technische keuring niet teveel grote extra's opduiken... Fingers crossed!

Eerst nu nog de garage verder uitruimen en mijn Honda CB750 uit 1976 verkopen, anders moet de Vette straks nog buiten slapen! :aargh:
MarcD
 
Berichten: 11
Geregistreerd: 23 Jan 2020, 22:28
Woonplaats: België- bij Eeklo
Corvette: 1969 C3 Coupe 427

Re: Even voorstellen - C3 big block 1969

Berichtdoor Worship79 » 16 Jul 2020, 21:32

Gaaf hoor! Veel plezier er mee! :B):
383 stroker, retro roller cam, forged pistons, edelbrock top end.
Worship79
6th gear
 
Berichten: 4304
Geregistreerd: 18 Mrt 2002, 13:34
Woonplaats: Brabant, The Netherlands
Corvette: 1979 dark-red metallic C3

Re: Even voorstellen - C3 big block 1969

Berichtdoor BigBlockBerry » 17 Jul 2020, 16:04

Nice, riversidegold stond destijds boven aan mijn lijstje....
Berry

AfbeeldingAfbeelding

When i die, i will go to heaven,
in my bigblock 427
Gebruikers-avatar
BigBlockBerry
HCC voorzitter
 
Berichten: 6546
Geregistreerd: 30 Jan 2003, 23:07
Woonplaats: Tenerife
Corvette: '69 427 Le Mans Blue, ex 93 coupe polo green

Re: Even voorstellen - C3 big block 1969

Berichtdoor MarcD » 26 Jul 2020, 09:52

BigBlockBerry schreef:Nice, riversidegold stond destijds boven aan mijn lijstje....



En dan toch uiteindelijk met een blauwe Vette rijden ;)


De concessies die ik gemaakt heb:
- kleur (Bonanza Red ipv Elckhard Green)
- geen side pipes
- geen rembekrachtiger (maar dat schijnt met een kit nog om te bouwen te zijn)
- geen tilt-telescopic stuur


Het probleem is dat je niet kunt blíjven wachten tot die ene perfecte Vette langskomt he... :weird:
MarcD
 
Berichten: 11
Geregistreerd: 23 Jan 2020, 22:28
Woonplaats: België- bij Eeklo
Corvette: 1969 C3 Coupe 427

Re: Even voorstellen - C3 big block 1969

Berichtdoor MarcD » 21 Jan 2021, 09:31

Ondertussen al even geleden dat ik nog wat van me liet horen: drukke tijden, zowel op het werk, door de COVID-19 en met de Vette. Voor de geïnteresseerden een korte update.

De Vette is zoals gepland mid vorig jaar geleverd (zeetransport vanuit California naar Bremerhaven (D), daar de inklaring en douane en dan op een trailer naar België. Ik had vooraf met een lokale garage/specialist old timers afgesproken dat de wagen bij hem geleverd mocht worden, zodat hij ineens kon zorgen om de Vette klaar te maken voor technische keuring.

Tussen haakjes, en voor Vette owners in de omgeving Gent - Eeklo - Brugge: de garagist is John De Lobel (Staatsbaan 23 in Adegem). Hij maakt bijna geen reclame meer voor zijn garage maar specialiseert zich hoofdzakelijk in Corvettes. Zeer virendelijke en kundige persoon, heeft een grote stock aan Vette spare parts en vooral een hart voor old timers. Ben dus zeer dankbaar dat ik hem toevallig vond vlak bij mij in de buurt!

Enfin, Vette wordt geleverd, een eerste inspectie ziet er goed uit. Lak is nog in prima staat, frame zonder enige schade of roest. Op het eerste zicht enkel de probleempjes die ik voor de verkoop al wist (weather strips te vernieuwen, ruitenwissers,...). Accu was leeg, maar met jumperkabels kwam het big block zonder aarzelen tot leven. Geen witte of blauwe rook, motor loopt soepel. Yes!!!

Met de auto op de brug werd wel duidelijk dat de radiator ergens een kleine lek had (druppeltjes koelvloeistof zichtbaar) en de pakking van de uitgaande as niet helemaal olie dicht meer was (zichtbare olie op de aansluiting met de versnellingsbak). Twee zaken die toch zeker in orde moesten zijn voor de technische keuring, want vloeistof lekken is een no-go.

Fast forward naar een kleine maand later: het blok dat in mijn Vette ligt is blijkbaar niet origineel en het lijkt erop dat het toch een beetje een Frankenstein-Vette is. Dat het geen numbers matching was wist ik, maar het is wel een allegaartje van onderdelen... :aargh: Maar: mijn bedoeling is het er origineel uit te laten zien en er mee te rijden, dus als alles werkt hoeft dat geen probleem te zijn. Een van de problemen zijn de long headers die niet perfect passen en ook is er door de nieuwe motor geen mogelijkheid om de pakking van de uitgaande as te vervangen zonder motor en versnellingsbak er in zijn geheel uit te halen! :aargh: :aargh: :aargh: Niks aan te doen, ik had me ook wel verwacht aan nog extra kosten, dus dat slik ik wel.
Uiteraard komen er, eens de motor eruit is, nog dingen naar boven: door de spaghetti-headers zijn sommige stiukken kabelboom door de hitte aangetast. PVC isolatie verkruimelt als je er naar kijkt. Dat moet dus vernieuwd. Ook zijn sommige ophangingsrubbers zo ver verstorven dat ze beter ineens vernieuwd worden, nu we overal goed bij kunnen. Ik besluit het grote werk door de garage te laten doen en het vernieuwen van de kabelbomen zelf te doen in de kerstvakantie. Vervang harness in de VS is waanzinnig duur (400+ US$ voor het motor harness, en dan nog zonder sales tax, shipping en douane), dus ik ga de originele connectors hergebruiken en er moderne silicone draad aan krimpen. Juiste wire sizes gekocht, kleuren zo veel mogelijk lijkend op het origineel. Ik ga meer intapen dan origineel, dat oogt netter en lijkt me ook beter. Geen PVC tape, maar zwarte lactaat tape (hittebestendig).

Begin kerstvakantie levert de garage de auto (zonder motor) bij mij thuis, eindelijk kan ik er zelf wat aan werken. De kabelbomen in het motorcompartiment zijn op een paar dagen vernieuwd, maar een blik onder het dashbord leert me dat daar ook nog werk is: op verschillende plaatsen zijn kabels doorgeknipt (meeste van de alarminstallatie), kill switchen toegevoegd, draden aan elkaar gedraaid en met isolatietape 'beveiligdg'... Dit moet beter. Stoelen eruit, stuur eruit, dash en midden console eruit... Dan ontdek je dat er ooit een olielek geweest is in de aansluiting van oliedrukmeter, dus veel van de jutte isloatie is doorweekt van olie en stinkt. Weg ermee dus. De vacuumleidingen zien er ook niet meer zo soepel uit en breken hier en daar: ook vervangen dus... Ik denk dat dit een mooi voorbeeld is van hoe een restoratie werkt: je weet waar je aan begint maar niet waar je eindigt!!!

Ondertussen me de bedenking gemaakt dat er weinig of geen isolatie onder de vloermatten zit. Vooral thermisch is dat bij een big block schijnbaar een probleem. En nu alles toch open ligt is dit het moment om er iets aan te doen. Research gedaan op internet en op twee mogelijkheden terecht gekomen: Lizzard skinn: een verf met glazen microballoons die een thermisch isolerende laag vormt en Dynamat, een soort bitumen mat die ook geluidsdempend werkt. Beide dure oplossingen (aankoop vanuit de US). Ik beslis een combinatie van de twee te doen: eerst een coating van de hele polyester kuip met een Lizard skinn type coating, daarna een bitumen mat om wat extra geluidsdemping te hebben.

De coating heb ik uiteindelijk zelf gemaakt: via een webshop gespecialiseerd in polyester en toebehoren kon ik voor nog geen 40 euro 5 liter glazen microballoons kopen. Die heb ik met een solvent basis grijze lak gemengd in 1:2 verhouding (dus 1 deel lak, 2 volume delen balloons). Die coating in twee lagen aangebracht (na eerst een primer). Dit werkte vrij vlot.
Daarna een goedkopere variant van de Dynamat gekocht, een 2 mm dikke zelfklevende bitumen laag met alufolie. Deze breng je aan met een roller om goed aan te drukken en dan de naden met alu tape afdichten.

Hierop komt straks nog een zelfklevende schuimlaag van 2-10mm afhankelijk van de plaats. Op die manier hoef ik de oude jutte isolatie niet te hergebruiken.

Verder ontdekte ik dat de Vette tussen zijn originele kleur (Riverside Gold) en zijn huidige Bonanza Red ook nog een lelijk lavendel paars geweest is... :jdrop: Op de fotos zie je nog een lila rand onder de deurdrempel kap. Smaken verschillen natuurlijk, maar wie dat bedacht heeft!?!?

Problematischer was ook de lekke radiator. Ik heb zelf geprobeerd die te solderen (het is een originele koper/messing). Maar het materiaal was zo ver heen dat ik daar mee gestopt ben. Recoaren was een optie, maar bracht me bij het probleem dat deze radiator een standaard type is voor een 350. Dus geen HEavy Duty die ook voor een 427 or 454 bruikbaar is. Dat verklaarde waarom de vorige eigenaar er een extra electrische pusher fan bijgezet heeft. In California zal dit vast niet echt geweldig gewerkt hebben. Dus een nieuwe, alu radiator besteld, Heavy Duty dus ok voor mijn Rat...

De koelvloeistofleidingen naar het interieurverwarmingsgedeelte waren kortgesloten, dus veel kans dat de heater core in de heater box (de wartmewisselaar die voor warme lucht in het interieur zorgt) lek is. En na uit elkaar halen bleek dit inderdaad het geval. Nieuwe erin, gelukkig zijn deze heater coares niet zo heel duur.

En zo ver sta ik nu. Volgens mij (hout vast houden) heb ik nu het ergste gehad en is het vanaf nu alleen nog maar opbouwen. Ik hoop eind deze maand het interieur weer ok te hebben, dan kan de Vette terug naar de garage om de motor erin te zetten en klaar maken voor de keuring.

Met een beetje geluk zou ik in de lente de weg op kunnen... :mrgreen:
Bijlagen
IMG_20210116_120141b.jpg
IMG_20210114_204304b.jpg
MarcD
 
Berichten: 11
Geregistreerd: 23 Jan 2020, 22:28
Woonplaats: België- bij Eeklo
Corvette: 1969 C3 Coupe 427

Re: Even voorstellen - C3 big block 1969

Berichtdoor bosp-corv » 29 Jan 2021, 13:45

Ja je kan van alles verwachten bij zulke oude auto,s,zeker als er door vorige eigenaren
aan geprutst is,weet er alles van ik heb 2 C3,s gehad en die hebben beide flink wat extra gekost om alles in orde te maken,gelukkig kon ik zelf ook aardig wat doen,maar zelfs dan krijg je later nog meer problemen er bij doordat er weer iets sluiting maakt of kapot gaat,radiateur heb ik toen al gelijk vervangen door een beter exemplaar,in de USA besteld en daardoor viel de prijs reuze mee.
Heb er door wel geleerd dat als je zo,n oude wagen koopt je een zeer ruim budget aan moet
houden naast de aanschafprijs.
The difference between men and boys is the size of their toys ...
Pre-owned Corvettes,1974 C3,1981 C3,1990 C4.
Gebruikers-avatar
bosp-corv
Off Topic King
 
Berichten: 14559
Geregistreerd: 15 Mrt 2007, 19:05
Woonplaats: t Heike
Corvette: C5 convertible

Re: Even voorstellen - C3 big block 1969

Berichtdoor Worship79 » 30 Jan 2021, 00:44

Gaaf project hoor, ook al was het misschien niet voorzien allemaal :klap: :B):
383 stroker, retro roller cam, forged pistons, edelbrock top end.
Worship79
6th gear
 
Berichten: 4304
Geregistreerd: 18 Mrt 2002, 13:34
Woonplaats: Brabant, The Netherlands
Corvette: 1979 dark-red metallic C3

Re: Even voorstellen - C3 big block 1969

Berichtdoor MarcD » 03 Feb 2021, 10:53

Ik was inderdaad ook gewaarschuwd dat ik nog budget opzij moest houden voor de nodige reparaties. De kost is ook niet veel groter dan ik ingeschat had. Alleen had ik me vorig jaar ingesteld op eerst met de Vette rijden en dan langzaam aan plannen wat er eventueel geresteaureerd moest worden. Een teleurstelling waar ik even doorheen moest, maar nu heb ik wel plezier in mijn project. :)

Laatste update:
- alle vacuumleidingen (lichten, ruitenwisserdeur, interieurverwarming) heb ik allemaal preventief vervangen. Sommige slangen leken goed op een plaats maar brokkelde gewoon af een stukje verder op. Geen risico genomen dus. Een kitje besteld en in no time gedaan.
- Ruitenwissers en -sproeier worden nu aangepakt. Ben er alleen nog niet helemaal zeker van hoed de electrische aansturing werkt (pomp+solenoid). Een vraagje hierbij: klopt het dat alle Vettes uit 1969 met koplampsproeiers uitgerust waren? Bij de mijne is dat niet. Ik zie geen sproeiers, ook geen waterleidingen naar de koplampen. Alleen heeft de pomp wél een solenoid en aansluiting voor de koplampsproeier. Ik weet dat er veel onderdelen niet origineel zijn bij mijn C3, maar ben wel benieuwd hoe het origineel was...
- Ik wacht nu nog op de levering van schuimmatten die de stoffige en vieze jute-isolatie moet vervangen. In de tussentijd alles aan het voorbereiden om het dashboard weer terug te monteren.

Langzaam maar zeker dus... :-)

Groeten,
Marc

ps: ik weet niet of dit resteauratieverslag hien nog op de juiste plaatst staat onder 'Even voorstellen'... Moest iemand van de moderators dit liever ergens anders hebben staan: verplaats gerust!
Bijlagen
IMG_20210130_233420.jpg
IMG_20210127_211400.jpg
MarcD
 
Berichten: 11
Geregistreerd: 23 Jan 2020, 22:28
Woonplaats: België- bij Eeklo
Corvette: 1969 C3 Coupe 427

Re: Even voorstellen - C3 big block 1969

Berichtdoor ferry030 » 03 Feb 2021, 11:13

Heel project aan het worden.
Respect hoor :klap: . Ik was al gestopt voordat ik was begonnen :D
Groeten Ferry. Chapter Utreg
Gebruikers-avatar
ferry030
4th gear
 
Berichten: 1293
Geregistreerd: 12 Okt 2006, 21:07
Woonplaats: Utrecht
Corvette: Corvette C6 Z06 Cooksey 2008 Limited Edition #483

Re: Even voorstellen - C3 big block 1969

Berichtdoor MarcD » 03 Feb 2021, 12:06

Tja, terugsturen naar California was niet echt een optie :weird: , en voor de technische keuring moest de motor eruit. De rest vloeit hier dan vanzelf uit voort.
Maar ik geef toe: had ik het geweten dan had ik waarschijnlijk toch op een andere Vette te koop gewacht.

Aan de positieve kant: ik heb ondertussen wel gi-gan-tisch veel geleerd over de C3 techniek. :hr:
MarcD
 
Berichten: 11
Geregistreerd: 23 Jan 2020, 22:28
Woonplaats: België- bij Eeklo
Corvette: 1969 C3 Coupe 427

Re: Even voorstellen - C3 big block 1969

Berichtdoor bosp-corv » 03 Feb 2021, 17:51

Je weet nu wat je heb,tenzij je een ncrs topflight koopt of een gedocumenteerde body off
blijft het toch altijd een gok bij oude auto,s,er valt meestal wel het nodige aan te doen,
en dan is die van jou nog netjes vergeleken met veel andere,er is altijd wel wat te doen
aan die oude auto,s,half uurtje rijden =1 uur sleutelen,karakter noemt men dat geloof ik ;)
The difference between men and boys is the size of their toys ...
Pre-owned Corvettes,1974 C3,1981 C3,1990 C4.
Gebruikers-avatar
bosp-corv
Off Topic King
 
Berichten: 14559
Geregistreerd: 15 Mrt 2007, 19:05
Woonplaats: t Heike
Corvette: C5 convertible

Re: Even voorstellen - C3 big block 1969

Berichtdoor hessel » 04 Feb 2021, 07:10

leuk om te volgen!
volgens mij waren headlight washers standaard op alle autos en geen optie
Groet, Hessel
Afbeelding Afbeelding 1989 L98 Power
Gebruikers-avatar
hessel
2nd gear
 
Berichten: 336
Geregistreerd: 13 Okt 2003, 17:44
Woonplaats: Voorschoten
Corvette: C3 1970 convertible, C4 1989 convertible

Re: Even voorstellen - C3 big block 1969

Berichtdoor hessel » 04 Feb 2021, 07:29

Je zou kunnen overwegen om het NCRS judging boek voor jouw jaar te bestellen bij de NCRS in de USA. die geeft een schat aan interessante en zeer detailleerde informatie hoe alles er uit de fabriek uit zag. ik vond het echt een verdieping van de hobby.
Groet, Hessel
Afbeelding Afbeelding 1989 L98 Power
Gebruikers-avatar
hessel
2nd gear
 
Berichten: 336
Geregistreerd: 13 Okt 2003, 17:44
Woonplaats: Voorschoten
Corvette: C3 1970 convertible, C4 1989 convertible

Re: Even voorstellen - C3 big block 1969

Berichtdoor MarcD » 04 Feb 2021, 16:41

Prima idee Hessel. Ik wist niet dat het bestond maar zo'n NCR judging guide zal waarschijnlijk veel interessante info opleveren. Ik heb zelf de Corvette Assembly Manual, maar die geeft niet altijd alle details. Ook zijn er sommige onderdelen (bijvoorbeeld de heater box) beschouwd als één assembly en dan heb je nog geen inzicht in hoe het er van binnen uitziet. Hoewel de judging guide dat waarschijnlijk ook niet doet.

Gelukkig is er internet nog :-)

Wat die sproeiers op de koplampen betreft: ik dacht ook altijd dat ze standaard waren. Maar momenteel ga ik dat niet meer veranderen: een NCR top flight Vette is niet nodig, dan kun je er ook nooit op je gemak mee rijden. Als het er vanop een afstandje allemaal nog origineel uitziet is het voor mij pefect!

Een van de dingen die ik gisterenavond gedaan heb is een gsp-tracker geïnstalleerd. Die is ook uitgerust met een SIM-kaart zodat ik via mijn telefoon de positie en snelheid van de corvette kan opvragen, maar ook met een eenvoudige SMS de motor kan laten stilvallen. De gps tracker heeft een relais-uitgang die als kill-switch gebruikt kan worden. Mijn 69 C3 is door een vorige eigenaar uitgerust met een electrische benzine pomp aan de tank, dus de voeding naar die pomp onderbreken is genoeg om een autodief te immobiliseren. Wel verborgen monteren, wat met de polyester carrosserie geen probleem is, die laat gps signalen zonder problemen door.
Ik heb de mijne in China gekocht voor nog geen 15 euro: https://www.aliexpress.com/item/3271725 ... 4c4d39Wtwu

Voor alle zekerheid heb ik de aansluiting zo gemaakt dat ik de gps-tracker kill switch op een bepaalde plaats kan overbruggen, moest ikzelf ineens geïmmobiliseerd worden... :-)
MarcD
 
Berichten: 11
Geregistreerd: 23 Jan 2020, 22:28
Woonplaats: België- bij Eeklo
Corvette: 1969 C3 Coupe 427

Re: Even voorstellen - C3 big block 1969

Berichtdoor JeroenV » 05 Feb 2021, 07:29

In de specs van die tracker staat dat ie alleen werkt met 2g, niet met 3g en 4g.
Hoop dus voor je dat hij werkt.
JeroenV
1st gear
 
Berichten: 27
Geregistreerd: 06 Feb 2018, 10:39
Woonplaats: Noord-Brabant
Corvette: Corvette C5 MY99

Re: Even voorstellen - C3 big block 1969

Berichtdoor MarcD » 05 Feb 2021, 09:04

Hier in België is data (nog steeds) heel duur. Vandaar dat ik de 3G-4G niet gebruik maar enkel sms commando's. Dan hoef je je ook niet in te schrijven op een of andere rare chinese site en een dito app op je mobiel te installeren. Door alleen sms te gebruiken kan ik mijn kosten perfect beheren.

Opvragen van locatie via sms is dan niet zo sexy als op een kaart kunnen volgen waar de tracker is, maar mijn bedoeling is om hem alleen maar in geval van diefstal te gebruiken. Hetzelfde voor de kill switch die ik met een sms kan bedienen.

Het geheel al getest en werkt prima. Nog geen zicht op de betrouwbaarheid natuurlijk, maar voor dat bedrag is het een gokje waard.
MarcD
 
Berichten: 11
Geregistreerd: 23 Jan 2020, 22:28
Woonplaats: België- bij Eeklo
Corvette: 1969 C3 Coupe 427


Terug naar Stel je voor

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten