Wehl on Wheels - 10 juni 2018

Meetinginfo, caravans erheen, verslagen en links naar foto's. Kijk op de HCC site voor de meest recente data.

Wehl on Wheels - 10 juni 2018

Berichtdoor sendermen » 03 Mei 2018, 11:08

[ingezonden]

Beste leden,

Via deze weg wil ik Uw uitnodigen voor een evenement in het plaatsje Wehl bij Doetinchem.
Weliswaar hebt U wel eens gehoord van: Wehl on Wheels (2j), Oldebeth Spektakel (10j) en Blik op de Heelweg (2j) bij Varsseveld. Deze evenementen bestaan helaas niet meer, waarvan ik destijds de organisator van was.

Na 8 jaar stilte heeft de organisatoren van het evenement Dorpsfeest Wehl mij gevraagd om het evenement Wehl on Wheels nieuw leven in te blazen. Het zal nooit niet zo groot evenement worden als toendertijd, maar zal meer ingetogen worden. Maar kan de bakermat worden naar iets groots. Je moet natuurlijk eerst weer even de basis leggen.

Om dit realiseren willen we clubs met speciale voertuigen (en oldtimers) uit mijn clubbestand uitnodigen om samen dit evenement te doen slagen. ierbij dacht ik aan Uw club, waarvan leden destijds ook op hierboven beschreven evenementen aanwezig waren.

Wat te doen.

Muziek met artiesten, eet- en drink gelegenheden en er is een puzzelrit en een rondrit. Voor toeschouwers wordt voor gezorgd. En er worden prijzen uitgereikt van de mooiste en interessante voertuig.

Datum is op 10 juni van 12.00 uur tot en met 17.30 uur.

Hopelijk heb ik via deze brief U gemotiveerd en nieuwsgierig gemaakt, en kan ik enkele voertuigen van Uw club verwachten.

Deelname is gratis, maar meld je vooraf aan. Enkel bij aanmelding is 1 consumptie en versnapering inbegrepen.
Meld je voor 30 mei aan via wehlonwheels@stichtingwehl.nl.
Vermeld hierbij je naam, telefoonnummer, emailadres en voertuig.

Groet, Gerard Buiting. (Clublid 792)

Flyer (klik om te vergroten)
Afbeelding
sendermen
Moderator

Terug naar Meetings