Te koop : hood scoop + motorkap C3

Heb je iets te koop of ben je naar iets op zoek? Plaats hier je advertenties of oproepen.
Forumregels
DISCUSSIE/ONDERHANDELING OVER PRIJZEN
Opmerkingen of onderhandelingen over prijzen richting de topicstarter zijn in een verkooptopic niet toegestaan, doe dit via PM of e-mail. Dit om lange discussies hierover te vermijden.

RECLAME
Het is niet toegestaan om een bericht te posten met een puur commercieel doel, zonder dat hierom is gevraagd door leden. Particuliere verkoop is wel toegestaan, maar gebruik hiervoor alleen de Shopping afdelingen. Gevraagde (commerciële) reclame is toegestaan, bijv. als iemand vraagt waar hij een bepaald artikel kan kopen of hoeveel iets kost. Verwijzingen naar een bedrijf of commerciële website is ook toegestaan in je signature onder een bericht, maar hou dit a.u.b. wel subtiel.

Te koop : hood scoop + motorkap C3

Berichtdoor jeroom » 24 Jul 2020, 13:22

te koop aangeboden hood scoop + passende motorkap

Ik heb deze zelf passend gemaakt op mijn corvette 1980 model . maar ben toen een andere motorkap tegen het lijf gelopen
en toch het besluit genomen die erop te leggen . dit staat bij mij al 2 jaar in de garage ik dacht misschien kan ik hier iemand anders blij mee maken . het enigste wat er niet bij zit is het sluit werk van de motorkap ma dit valt op elke corvette site zo te bestellen of je schroeft het over van je oude kap . de motorkap heeft ook geen mooie lak erop zitten . dus als je het netjes wil maken zal deze een x overgespoten moeten worden .
prijs totaal : 250 euro hier valt altijd over te onderhandelen.

hieronder de gegevens van de SCOOP :
er staat ook een summit link bij van de scoop mocht je nog wat extra informatie hierover willen

Plain top. Includes an adapter plate for single and dual quad setups. Linkage is for straight mount carbs and will need to be modified for side mount carbs.

IMG_4122.jpg
IMG_4122.jpg (40.74 KiB) 115 keer bekeken

IMG_4118.jpg
hoodscoop
IMG_4118.jpg (29.5 KiB) 115 keer bekeken

IMG_4117.jpg
motorkap
IMG_4117.jpg (36.17 KiB) 115 keer bekeken

Scoop Mounting Flange:
5 1/8 in. (4-barrel)

Carburetor Scoops

https://www.summitracing.com/parts/sum-g3106-1#