C6 cabrio te koop

Heb je iets te koop of ben je naar iets op zoek? Plaats hier je advertenties of oproepen.
Forumregels
DISCUSSIE/ONDERHANDELING OVER PRIJZEN
Opmerkingen of onderhandelingen over prijzen richting de topicstarter zijn in een verkooptopic niet toegestaan, doe dit via PM of e-mail. Dit om lange discussies hierover te vermijden.

RECLAME
Het is niet toegestaan om een bericht te posten met een puur commercieel doel, zonder dat hierom is gevraagd door leden. Particuliere verkoop is wel toegestaan, maar gebruik hiervoor alleen de Shopping afdelingen. Gevraagde (commerciële) reclame is toegestaan, bijv. als iemand vraagt waar hij een bepaald artikel kan kopen of hoeveel iets kost. Verwijzingen naar een bedrijf of commerciële website is ook toegestaan in je signature onder een bericht, maar hou dit a.u.b. wel subtiel.

C6 cabrio te koop

Berichtdoor stingray_79 » 06 Okt 2018, 17:02

Hallo,

Vanwege plannen om een C7 te kopen moet ik afscheid nemen van mijn huidige C6 cabrio met handbak.
Deze auto heb ik geimporteerd uit duitsland via een officiele GM dealer (Steppe) die hem voor de 1e eigenaar verkocht.
In 2007 is deze auto daar voor eerst op kenteken gezet en ik heb hem gekocht met 42.000 op de teller.
Inmiddels zijn we 2.5 jaar verder en heb ik zonder enig probleem de km stand naar 57.000 gebracht.

De auto is in Mei voorzien van nieuwe 20 en 19 inch velgen en Billstein schokbrekers. Een pioneer installatie zorgt voor apple-carplay, 2 x USB en moderne navigatie. (originele velgen en navigatie zijn aanwezig en krijg je erbij).
Voor een mooi uitlaat geluid heeft EPS gezorgd met een remote bediende cut-outs (vacuüm, niet elektrisch).
Op die manier heb je het beste van beide werelden, lekker luidruchtig op een bergpas en heerlijk rustig op de snelweg.

Als origineel europese uitvoering is de auto voorzien van het Z51 pakket. Het dak is electrisch. Zoals veel auto's op het forum heeft de mijne ook altijd binnen gestaan en nooit pekel gezien. Naar mijn eigen mening is het een zeer nette auto zowel van buiten als het interieur. De afdekhoes op maat komt uiteraard met de auto mee.

Hopelijk vind ik hier een nieuwe eigenaar voor mijn schatje en kan ik van de winter op zoek naar een mooie C7, uiteraard ook weer een cabrio :cool:

Oh ja, zou het bijna vergeten: de vraagprijs voor deze auto is € 36.000,-
Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.

Verkleinde Afbeelding

Verkleinde Afbeelding

Verkleinde Afbeelding

Verkleinde Afbeelding

Verkleinde Afbeelding

Verkleinde Afbeelding

Verkleinde Afbeelding
If you don't trust the way i drive, get off the sidewalk !
Gebruikers-avatar
stingray_79
1st gear

Corvette: in het verleden 1979 c3

Re: C6 cabrio te koop

Berichtdoor nelson87 » 18 Okt 2018, 20:44

Velgen los te koop? Eventueel inruil orignele? :drool:
Gebruikers-avatar
nelson87
2nd gear

Corvette: C5 Cabrio

Berichtdoor stingray_79 » 12 Nov 2018, 16:25

Hey Nelson,

Ik wil de velgen er best voor je afhalen, als je de vraagprijs betaalt voor de auto ;)

Of misschien ben je toch beter af om de velgen te kopen bij Artons :D

Grote kans trouwens dat de C6 nog een jaartje bij me blijft, de C7 die ik op het oog had is helaas al verkocht.
Gebruikers-avatar
stingray_79
1st gear

Berichtdoor stingray_79 » 15 Nov 2018, 13:45

korte update: de C6 blijft bij zijn baasje
De biedingen waren niet naar mijn zin, voor een nette en eerlijke auto, en de beoogde C7 was niet meer beschikbaar.
Dan nog maar een tijdje "behelpen" ;)
Gebruikers-avatar
stingray_79
1st gear

Terug naar Shopping