Reparatie service nodig

Plaats hier de algemene Corvette berichten, die je niet in bovenstaande forums kwijt kunt.

Reparatie service nodig

Berichtdoor BasvdL » 12 Mei 2019, 16:01

Beste Leden,

Ik ben eigenaar van een ‘68 Camaro. Momenteel ben ik op zoek naar een adres om mijn Camaro te laten repareren. Ik heb hem gekocht bij Cars Cola & Coins in Friesland, maar dit is voor mij elke keer zo’n eind rijden. Weet er iemand in de buurt van Oss (NB) een adres of persoon die mij kan helpen. Mag ook verder, maar de auto moet sws opgehaald worden omdat mij is afgeraden er nog mee te rijden. Het probleem is wanneer ik op trek of vermogen vraag dat die een “tuffend” geluid maakt alsof die ergens druk verliest en wanneer je dan gas geeft om alsnog op gang te komen hoor je een paar harde knallen. Wanneer de auto op snelheid is heb je vervolgens nergens last van, maar wanneer je het gas los laat en remt en daarna weer vermogen vraagt gebeuren alle problemen weer opnieuw. Volgens Thijs van CCC is het iets mechanisch waarschijnlijk bij de Nokkenas al dan niet icm de ontsteking. Wie wil en kan mij helpen op korte termijn? Alvast bedankt! Groet, Bas en Piet van de Leemput.
BasvdL

Re: Reparatie service nodig

Berichtdoor bosp-corv » 13 Mei 2019, 00:32

Enigste adres wat ik weet is Arton USA cars in Zwijndrecht,ook niet echt in de buurt maar
wel heel wat dichterbij dan Friesland.
The difference between men and boys is the size of their toys ...
Pre-owned Corvettes,1974 C3,1981 C3,1990 C4.
Gebruikers-avatar
bosp-corv
Off Topic King

Corvette: C5 convertible

Terug naar Corvette algemeen