Ramble Rally met C6

Plaats hier de algemene Corvette berichten, die je niet in bovenstaande forums kwijt kunt.

Ramble Rally met C6

Berichtdoor stingray_79 » 05 Okt 2017, 19:39

Weliswaar al twee weken weer terug maar ik wilde jullie toch laten meegenieten...
Dit jaar voor het eerst meegedaan aan de ramble rally autum edition en mannen wat was dat gaaf :hr:

In 5 dagen meer dan 2900 km gereden over de mooiste wegen van Europa samen met andere petrol heads.
Een unieke ervaring, mede door de gezelligheid en samenhorigheid van de deelnemers.
Of je nou een bak van 2.5k hebt of een "barreltje" van 500 euro, het maakt niet uit, iedereen staat 's avonds gezellig met elkaar aan de bar :bier:

Wat ook leuk maakt is dat je van te voren niet weet waar je naar toe gaat, elke dag weer. Je krijg een geschreven route voor de ochtend en bij het checkpoint weer eentje voor de avond. Dat houdt het spannend.

De Corvette heeft zich goed gehouden en was een opvallende verschijning waarvan sommige deelnemers tot hun verbazing alleen maar de achterkant zagen, zelfs op de bochtige wegen. Hadden ze niet verwacht van een Amerikaan denk ik :)

Helemaal mooi was dat we de "sound award" hebben gewonnen in concurrentie met auto's zoals een AMG V8 biturbo, een Ferrari, aston Martin etc. Met dank aan EPS voor vacuüm klep gestuurde uitlaat !

Volgend jaar doe ik weer mee en wellicht is dit ook iets voor andere mensen hier, ik heb geen commercieel belang erbij maar hier kun je meer vinden: http://www.ramblerally.nl/
Lijkt me wel leuk een aantal corvettes daar te zien !

ik heb niet veel fotos gemaakt, de dash video's zijn het leukst :aargh: , maar hier toch een paar foto's

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
If you don't trust the way i drive, get off the sidewalk !
Gebruikers-avatar
stingray_79
1st gear

Corvette: in het verleden 1979 c3

Re: Ramble Rally met C6

Berichtdoor Outjer » 06 Okt 2017, 09:44

Zooo,dat is gaaf!!

FF gekeken op de Ramble site.
Kost wat (1500 euro voor 6 dagen, 2 man), maar ziet er super leuk uit !!

Heb je misschien de routes?
Ik doe een maal per jaar de alpen met de motor, en zoek altijd naar goed route tips.

Outjer
Rode C6 Z06 550 pk, 2-2006, Stoptech 6 zuigers 355 x 32 mm, Pfadt instelbare dempers, veren en stabis, Piper rolbeugel, Grotere olietank, ZR1 frontsplitter en ZR1 achterspoiler, CCW velgen, Corbeau stoel, 6 punts Sabelt gordel, Halltech luchtfilter.
Gebruikers-avatar
Outjer
2nd gear

Re: Ramble Rally met C6

Berichtdoor stingray_79 » 06 Okt 2017, 10:44

Hi Outjer,

Kost idd 1500,- maar dan heb je wel al de hotels 's avonds erbij.
En 750,- per man vond ik wel ok.

Ik heb de routes op papier, maar ze zouden ze ook nog mailen.
Ik deel ze graag met je dan !

groet Eric
If you don't trust the way i drive, get off the sidewalk !
Gebruikers-avatar
stingray_79
1st gear

Corvette: in het verleden 1979 c3

Terug naar Corvette algemeen