Peer81 schreef:"Gouwe ouwe" Queensrÿche : Silent lucidity. Schitterend nummer naar mijn idee! (voor de mensen die ook naar teksten luisteren)![]()
Cenobyte schreef:Afgelopen week een partij Within Temptation mp3's gescoord. Eigenlijk helemaal niet mijn stijl, maar heerlijke muziek om te luisteren!
Jes-Corvette schreef:Hoi allemaal,
Mika... wordt je gewoon vrolijk van![]()
http://www.jes-corvette.nl/argeweb/downloads/04%20love%20today.wma
Maar ja... Dát vinden wij dan weer...![]()
Smaken verschillen soms heh :-?
Groetjes,
Erik
Cenobyte schreef:Zojuist het album Velocifero aangeschaft in de iTunes store. Lekkere alternatieve muziek![]()
Hier een nummer: Ladytron met "Runaway".
Nog eentje van Ladytron: "Destroy everything you touch".
Doet me denken aan Kraftwerk meets New Order...
CorvetteFreak schreef:Jah eh want uh Maris die uh jah die wilde er uh nog wel eentje...![]()
Owh en Sander, wij moeten het nog eens hebben over de muziek als we richting Praag gaan, want die herrie die je zondag aanhad![]()
Red Beast schreef:CorvetteFreak schreef:Jah eh want uh Maris die uh jah die wilde er uh nog wel eentje...![]()
Owh en Sander, wij moeten het nog eens hebben over de muziek als we richting Praag gaan, want die herrie die je zondag aanhad![]()
hahahaha![]()
ik zou zeggen brand wat cdtjes
Cenobyte schreef:Afgelopen week o.a. nog toegevoegd aan de iTunes bib:
Les Djinns van Djuma Soundsystem (Trentemoller remix). Lekker nummertje voor in de auto![]()
Verder nog een leuk alternatief groepje, wat een klein beetje in de populariteit begint te komen door dit nummer: Röyksopp met This must be it.
CorvetteFreak schreef:Ik moet nog even mijn broer afwachten maar met n beetje geluk ga ik dit najaar naar Rammstein in het Gelredome!!!![]()
![]()
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast