ferry030 schreef:Beste wensen Paul en mede Corvette liefhebbers.
Ja het forum is al een paar jaar zo dood als een pier helaas.
bosp-corv schreef:Ja jij ook,en ook alle andere Corvette liefhebbers,het forum is zo,n beetje aan het leeglopen,erg rustig
hier vergeleken met vroeger,blijkbaar zit iedereen tegenwoordig op FB,wel jammer.
bosp-corv schreef:Ik snap niet wat mensen zo geweldig aan Facebook vinden,ben er ook lid van maar gebruik het
zeer zelden,vind het maar een lastig medium,maar kan ook komen omdat ik de helft niet snap
ferry030 schreef:of het er duizenden zijn weet ik niet maar wellicht kom je wel een heel eind.
tijden veranderen met FB, Insta, Whattsapp groepen.
misschien ligt de tijd van een forum wel achter ons![]()
voor 10 of 15 jaar geleden kon je de hele avond vullen met berichten en post van alle gebruikers tegenwoordig zit je vaak rechtstreeks met forumleden op de whatts app of andere messengers.
inderdaad wel jammer.
Cenobyte schreef:ferry030 schreef:of het er duizenden zijn weet ik niet maar wellicht kom je wel een heel eind.
voor 10 of 15 jaar geleden kon je de hele avond vullen met berichten en post van alle gebruikers tegenwoordig zit je vaak rechtstreeks met forumleden op de whatts app of andere messengers.
inderdaad wel jammer.
Ik zie het overal. Ik ben lid van diverse fora (Corvette, flipperen en Mustang) en ook van idem Facebook groepen en zie de meute verhuizen naar Facebook, terwijl alle fora uitsterven op een paar dino's net wij na. Ik vind een forum ook fijner, ben altijd bang dat die FB groepen erg vluchtig zijn. Plus ik kan er nooit iets terug vinden omdat het allemaal op een tijdlijn staat. Maar goed, ik ben inmiddels ook al een ouwe lul
Ed schreef:bosp-corv schreef:Ik snap niet wat mensen zo geweldig aan Facebook vinden,ben er ook lid van maar gebruik het
zeer zelden,vind het maar een lastig medium,maar kan ook komen omdat ik de helft niet snap
Ouwe dinosaurus!
Cenobyte schreef:ferry030 schreef:of het er duizenden zijn weet ik niet maar wellicht kom je wel een heel eind.
inderdaad wel jammer.
Ik zie het overal. Ik ben lid van diverse fora (Corvette, flipperen en Mustang) en ook van idem Facebook groepen en zie de meute verhuizen naar Facebook, terwijl alle fora uitsterven op een paar dino's net wij na. Ik vind een forum ook fijner, ben altijd bang dat die FB groepen erg vluchtig zijn. Plus ik kan er nooit iets terug vinden omdat het allemaal op een tijdlijn staat. Maar goed, ik ben inmiddels ook al een ouwe lul
ferry030 schreef:Cenobyte schreef:ferry030 schreef:of het er duizenden zijn weet ik niet maar wellicht kom je wel een heel eind.
inderdaad wel jammer.
Vergeet Mercedes niet
Ed schreef:ferry030 schreef:
Vergeet Mercedes niet
Daar probeert ie zich al een tijdje uit te laten schoppen..!![]()
Cenobyte schreef:Ed schreef:ferry030 schreef:
Vergeet Mercedes niet
Daar probeert ie zich al een tijdje uit te laten schoppen..!![]()
![]()
Och, de SL blijft een mooie en fijne auto maar wordt niet gracieus oud zullen we maar zeggen. Ik zie zoveel problemen met technische gremlins in oudere R230 SL's (en ervaar ze zelf ook helaas) dat ik er inmiddels achter ben dat het niet leuk is om een SL te hebben die ouder is dan 10 jaar, of het moet het model van voor 2002 zijn zonder al die moderne technieken (de "Tupac SL" zeg maar). Hulpjes om de kofferbak dicht te trekken, een over-engineered systeem voor dak en remmen (google maar eens op SBC), een hydraulisch veersysteem (ABC genaamd), voor elke scheet tientallen sensoren, etc. en dat in de tijd dat Mercedes net had besloten om fors te bezuinigen, waardoor elk systeem afgeraffeld werd, dat wil je niet allemaal in één auto verzameld hebben. En dat is nou juist de R230 SL. Helaas.
En dan zie je die FB groepen vol met vragen over "wat moet ik hiermee?" Tja, dan kan ik alleen nog maar sarcastisch antwoorden
Infraroodborstje schreef:Volgens mij worden de versies tot 2002 juist afgeraden vanwege de problemen. Na 2002 zou het beter moeten zijn. SBCwas sowieso een drama, ik had het in mijn eerdere E klasse ook en kon het gelukkig resetten zonder kosten. Vervangen was bij de dealer 2000 euro.
bosp-corv schreef:Als ik al die ellende leest vraag ik mij af waarom er nog behoorlijke bedragen gevraagd worden voor die wagens.In al die jaren dat ik mijn C5 gehad heb is er alleen 1x een lichtschakelaar vervangen,ben ik toch heel wat goedkoper uit geweest dan dat ik een SL had gekocht
Maar eh hoe zit het met de gremlins van zo,n Mustang,zijn die nog een beetje betrouwbaar?
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast