artvette schreef:2010 Corvette FAME is 10 en 11 juli!![]()
Kijk maar op de site http://www.corvette-fame.com
Groeten,
Aart
harold85 schreef:ik mis ook de tech. meeting word die afgeschaft?
sendermen schreef:Wat mis je nog Koen?
Groetjes
Sander
sendermen schreef:Die info heb ik nog niet doorgekregen van het bestuur... of staat het toevallig in het laatste clubblad?
Cenobyte schreef:Yoo mannuh,
Is het niet een handig idee om een Google Agenda aan te maken waarin een aantal mensen toegang hebben om meetings toe kunnen voegen die voor alle Corvetters interessant zijn? We kunnen dan meetings verzamelen van de Heartbeat Corvette Club, van Stingray '82, van de BCC, De New Paddock Corvette club en zelfs de buitenlandse meetings kunnen we erin zetten. Is dat niet veel handiger?
Kan zelfs middels BBcode worden opgenomen in een topic of zichtbaar gemaakt worden op forum:
BigBlockBerry schreef:Ik/wij (bestuur) zijn afhankelijk van aangeleverde data, of we die wel of niet krijgen van de partij die de meeting regelt...
Cenobyte schreef:Damn cool, die Google agenda! Je kunt van elke ingeplande activiteit nog meer info ingeven, tot zelfs de lokatie toe. Op die lokatie kun je dan klikken en dan toont ie de lokatie van de meeting in Google Maps!
sendermen schreef:Lijkt wel wat op de meetingagenda op de heartbeat site danOok met links naar Google Maps!
![]()
http://www.heartbeatcorvette.nl/heartbeat/agenda/agenda.asp
Ed schreef:En na een goed begin is de HCC website onder t kopje meetings weer terug bij af...
Weer geen enkele info over de meetings, geen adressen, links, maps etc....
Jongens jongens toch, is t nou ZO moeilijk dan?!
Red Beast schreef:Ed schreef:En na een goed begin is de HCC website onder t kopje meetings weer terug bij af...
Weer geen enkele info over de meetings, geen adressen, links, maps etc....
Jongens jongens toch, is t nou ZO moeilijk dan?!
Daarom had ik ook een topic geopend over de meeting in Deventer, maar idd in de agenda op het forum staat wel alle informatie...
ik denk alleen niet dat alle leden op het forum komen.
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten