sendermen schreef:Red Beast schreef:Ed schreef:En na een goed begin is de HCC website onder t kopje meetings weer terug bij af...
Weer geen enkele info over de meetings, geen adressen, links, maps etc....
Jongens jongens toch, is t nou ZO moeilijk dan?!
Daarom had ik ook een topic geopend over de meeting in Deventer, maar idd in de agenda op het forum staat wel alle informatie...
ik denk alleen niet dat alle leden op het forum komen.
Ik ben even in het clubblad gaan neuzen (was nog niet aan lezen toegekomen), en vond daar de meetinginfo. Ik heb dit meteen maar op de website gezet. Het zou overigens wel handig zijn als ik dit niet steeds uit het clubblad hoef te halen, maar het gewoon via de mail doorkrijg zodra dit bekend is... hint hint![]()
Meeting West staat volgens mij nog niet in het clubblad...
Groetjes
Sander
Begrijp me goed Sander, ik bedoel ook niet jou als verantwoord persoon hoor!

Maar is t nou ZO moeilijk voor een club als de onze, die zich toch professioneel wil profileren,
om gewoon wat simpele zaken aan t begin van het seizoen te publiceren op de website,
HET startpunt voor elke "zoekende" Corvette enthousiast.
En het is niet voor het eerst dat ik dit opmerk, het is ondertussen minimaal 5 keer aangekaart,
zelfs op de ALV en toen werd er meteen wat mee gedaan, maar nu dus weer niet meer...
Voorbeeld:
Ik ben een liefhebber van auto's en speciaal de Corvette, dus Google ik op "Corvette Nederland"
Gelukkig kom je dan al snel bij de HCC website uit, waarop ik dus gretig aan t lezen sla.
Over t algemeen oninteressante info, ik lees bv niks over de Corvette zelf, maar ok,
Ik wil naar een meeting en zie dat er een meeting is as zondag in Deventer, joepie!
Maar oeps, Deventer met zn bijna 100.000 inwoners is te groot om zelf te gaan zoeken!
Geen meeting dus...
Dan de foto's op de website maar eens bekijken, de laatste foto's van een meeting, bijna
een jaar geleden, wow, actieve club, maakt er dan niemand foto's op een meeting?!
Maar ik lees dat ik de clubbladen online kan inzien! effe kijken, oh nee,
tijdelijk niet beschikbaar...
Dan maar eens gezellig gaan chatten via de website, kan ik gelijk vragen waar
de meeting is in Deventer!
"Not Found
The requested document was not found on this server.
Web Server at berlijn.denit.net "
MMhhhhhhh..........

Ach, een mailinglist, meld ik me daar in ieder geval maar voor aan
en ga ik wachten op een bericht! .... hahaha....
En van de links pagina werken er maar liefst 7 niet....

Gelukkig doet de link naar de Cadillac club t wel..!

En als ie t dan NOG niet heeft opgegeven, komt ie op t forum terecht
en DAN komt alles toch nog goed!

Maar als ie t forum niet vind, vergeet t dan maar dat ie ooit lid wordt.
Of de HCC leert kennen als leukste Corvette club van t land.
Komop HCC mensen, waar is de PASSIE gebleven voor de club?!

(Dit licht sarcastische stukje is niet beledigend bedoeld aan wie zijn of
haar adres dan ook, maar wel een lichte "schop onder de kont"
voor de verantwoordelijke mensen!