Voor ons een geweldige meeting!
Al vroeg vertrokken maar toch niet vroeg genoeg want we waren 10 minuten te laat op de verzamelplaats. Iedereen stond al te wachten en tot mijn verbazing IN de vette. Normaal staat toch iedereen buiten te kletsen maar blijkbaar was ik erg laat of iedereen had veel haast.
Dus achteraan aansluiten en meteen vertrekken. Mijn vriendin zat achter het stuur maar vond het geen probleem om ook het tweede uurtje te sturen.
Aangekomen op de locatie voor mij de perfecte meeting. Een mooie afwisseling van gebouwen en parkeerplaatsen waardoor je lekker heen en weer kon lopen. Ook de Hooper collectie was erg leuk om te zien, het was blijkbaar de bedoeling om door wat hallen te lopen want daar stonden ook nog wat leuke aston martin's maserati's etc etc verstopt of dat het allemaal maar speelgoed is.
Inderdaad een erg leuke meeting met een perfecte opkomt, wel jammer dat de C7 er niet was maar uiteindelijk geen gemis voor mij! Nu is dit natuurlijk een meeting waar qua kosten ook aardig uitgepakt is met standjes en band maar dit zijn precies de meetings waar ik van hou! Dus inderdaad verzin voor volgend jaar ook een mooi "excuus" om deze meeting te organiseren want ik zit nu al klaar.
Groeten Peter