martinspitnl schreef:jullie dachten toch niet echt dat er een C7 zou zijn????????????????
Je moet toch iets om de opkomst te evenaren met Fame
martinspitnl schreef:jullie dachten toch niet echt dat er een C7 zou zijn????????????????
Je moet toch iets om een goede opkomst te krijgen
Je moet toch iets om een goede opkomst te krijgen
martinspitnl schreef:Nee ik maak geen grap, mijn gevoel zij me er is toch geen C7, dus zijn we ook niet gekomen.
Was ie er nu wel geweest had ik mezelf voor mn kop geslagen
Nee ik maak geen grap, mijn gevoel zij me er is toch geen C7, dus zijn we ook niet gekomen.
martinspitnl schreef:Nee ik maak geen grap, mijn gevoel zij me er is toch geen C7, dus zijn we ook niet gekomen.
Cenobyte schreef:De Hooper collectie was wel leuk om te zien inderdaad, alhoewel er ook erg veel minder mooi spul tussen stond
En ook leuk om weer eens wat andere Corvettes te zien dan alleen van onze club. Wat ik misschien nog wel het leukste vond was om te zien dat de clubs nu samen een meeting organiseren. Erg gaaf!
Lokatie vond ik iets minder: alles stond verspreid over lange "paden" en er was te weinig parkeerplek. Ik zie dan toch persoonlijk liever een groot terrein waar alles overzichtelijker staat. Maar da's persoonlijk en niet bedoeld als kritiek
Wat ik een grote teleurstelling vond was het ontbreken van de C7, dat was voor mij toch de doorslag om te komen. Dit valt de organisatie echter niet aan te rekenen maar is een dik minpunt voor GM Nederland.
Verder dikke Vette kudo's aan de organisatie, die zat SUPER in elkaar. Ik heb altijd toch weer erg veel bewondering voor iedereen die op zo'n dag (en alle dagen ervoor!) toch de hele dag rondloopt om alles in goede banen te begeleiden. Super!!
Enne: wat mij betreft is deze meeting ook eentje die terug zal keren op de jaarlijkse kalender! Ik vind sowieso het idee dat de Corvette clubs van de Benelux samen een grootse meeting organiseren een erg leuk idee.
Cenobyte schreef:Lokatie vond ik iets minder: alles stond verspreid over lange "paden" en er was te weinig parkeerplek. Ik zie dan toch persoonlijk liever een groot terrein waar alles overzichtelijker staat. Maar da's persoonlijk en niet bedoeld als kritiek
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast