60 jaar Corvette in Arnhem

Meetinginfo, caravans erheen, verslagen en links naar foto's. Kijk op de HCC site voor de meest recente data.

Re: 60 jaar Corvette in Arnhem

Berichtdoor martinspitnl » 30 Jun 2013, 19:47

jullie dachten toch niet echt dat er een C7 zou zijn????????????????
Je moet toch iets om een goede opkomst te krijgen
Laatst bijgewerkt door martinspitnl op 30 Jun 2013, 19:52, in het totaal 1 keer bewerkt
Gebruikers-avatar
martinspitnl
2nd gear

Corvette: 82 daytona cabrio 81 daytona coupe, 75 4x4,

Berichtdoor Corvette Maniac » 30 Jun 2013, 19:52

Wat is dat nou voor 'n domme opmerking dan Martin?? Sorry hoor, maar als GM toezegt, en in een eigen persbericht aankondigde dat de C7 gepresenteerd wordt, mag je er toch van uit gaan dat die er dan ook echt komt?!
Ik weet de reden niet, maar het was erg jammer dat hij er niet was!
Vette groeten, Koen aka Corvette Maniac

- - Chapter Twente - -
Afbeelding
Vids: http://www.youtube.com/corvettemaniac
Gebruikers-avatar
Corvette Maniac
Moderator

Corvette: 2002 Electron Blue C5 Z06 w/ mod. red interior

Berichtdoor peter koster » 30 Jun 2013, 19:55

martinspitnl schreef:jullie dachten toch niet echt dat er een C7 zou zijn????????????????
Je moet toch iets om de opkomst te evenaren met Fame

had al zo'n donkerbruin vermoeden :D als er niet zo'n PR stunt was uitgehaald was de opkomst aanzienlijk minder geweest denk ,was/ is voor de meeste toch een flink stuk rijden.maar die sleutelhanger maakt toch weer een hoop goed :lol:
en heb weer een hoop mooie vette's gezien ( voornamelijk Duitse ) die doen er toch net wat meer aan achteraf)en nog veeeel meer lelijke :lol: maar dat is een kwestie van smaak :mrgreen: :lol:
[img_resize][/img_resize]
peter koster
4th gear

Corvette: C5conv.

Berichtdoor Ace » 30 Jun 2013, 20:03

martinspitnl schreef:jullie dachten toch niet echt dat er een C7 zou zijn????????????????

Sorry Martin maar ik denk dat je hier iets te ver gaat.
Je zet nu een hoop mensen die een hele tijd gewerkt hebben aan deze meeting te kakken.
Zoals Koen al aangaf heeft GM on toegezegd de C7 te sturen en daar pers berichten voor verstuurd en de pers uitgenodigd.

Denk je nou echt dat wij zoiets gaan zitten bedenken om een hoge opkomst te krijgen ? beetje jammer.
~~ Have a nice Day ~~

Remco
Chapter "de Polder"

Afbeelding
Gebruikers-avatar
Ace
HCC meeting coordinator

Corvette: 65 C2 Conv Nassau Blue, 08 C6 Conv JetsteamBlue

Berichtdoor Atlanta » 30 Jun 2013, 20:15

Ik zeg complimenten voor alle betrokkenen :hail:
Geweldig om er bij te zijn geweest, wat een verschillende Corvette's gezien. Zelfs Peter z'n xenonproject even bekeken, ziet er goed uit Peter !
Volgens mij was er niet zo veel verwacht want het kon er maar net aan in waarbij als enig puntje van kritiek ik de ingang niet zo handig vond maar dat terzijde. Super leuke dag en inderdaad de oosterburen maken er wat moois van, ik ga nog maar even dromen van een zwarte C6 :drool:
Ook de combi met die motor aan de trekhaak was wel heel bijzonder.
Dus op naar het volgende jubileum als de C7 vijf jaar bestaat ...... :dance:

Rob
Gebruikers-avatar
Atlanta
3rd gear

Corvette: C3 L82 1979

Berichtdoor peter koster » 30 Jun 2013, 20:19

ik mag dan hopen dat binnenkort de C7 ergens binnen afzienbare tijd bij een dealer te bewonderen is :dunno: anders is iedereen toch mooi wat op de mouw gespeld door de heren van GM.
[img_resize][/img_resize]
peter koster
4th gear

Corvette: C5conv.

Berichtdoor Trogdor » 30 Jun 2013, 20:34

Ik hoop dat je een grap maakt.
Gebruikers-avatar
Trogdor
4th gear

Corvette: '86 Z51

Berichtdoor Worship79 » 30 Jun 2013, 20:39

Top meeting op een super locatie! :B):

Jammer van de C7. maar het meetingseizoen is nog niet om GM ;)
383 stroker, retro roller cam, forged pistons, edelbrock top end.
Worship79
6th gear

Corvette: 1979 dark-red metallic C3

Berichtdoor Klaver3 » 30 Jun 2013, 20:40

Super leuke dag gehad! Leuk convooi gereden naar de meeting. Mooie locatie met veeeel Corvettes, muziek, sfeer, kraampjes, de tentoonstelling, enz enz... Complimenten voor ALLE mensen die dit mogelijk maken.
Zonder al deze mensen zijn zulke meetings niet mogelijk!

Jammer van de C7, maar dat is dan ook het enige dat er vandaag tegen viel. Over een jaar kijken we van een C7 niet meer om :)

Wout
Ex Corvette-rijder, nu Chevrolet 3100 Pick-up 1954 & Chevrolet 1928 Doctors Coupe
Gebruikers-avatar
Klaver3
5th gear

Corvette: 1992 Callaway

Berichtdoor martinspitnl » 30 Jun 2013, 20:41

Nee ik maak geen grap, mijn gevoel zij me er is toch geen C7, dus zijn we ook niet gekomen.
Was ie er nu wel geweest had ik mezelf voor mn kop geslagen
Gebruikers-avatar
martinspitnl
2nd gear

Corvette: 82 daytona cabrio 81 daytona coupe, 75 4x4,

Berichtdoor Outjer » 30 Jun 2013, 21:07

Het was pas mijn 3e corvette meeting.
En dan meteen met de neus in de boter.Ongelooflijk.

Tuurlijk had die race vette mijn speciale aandacht.
Iedereen van de orga mijn hartelijke dank. Superrrrr.
Helaas was het weer veel te snel voorbij.

Outjer
Rode C6 Z06 550 pk, 2-2006, Stoptech 6 zuigers 355 x 32 mm, Pfadt instelbare dempers, veren en stabis, Piper rolbeugel, Grotere olietank, ZR1 frontsplitter en ZR1 achterspoiler, CCW en Motec velgen, Corbeau stoel, 6 punts Sabelt gordel, Halltech filter.
Gebruikers-avatar
Outjer
2nd gear

Berichtdoor marcel1979 » 30 Jun 2013, 21:08

Ondanks dat ik om 12:00uur al weer weg moest heb ik het zeer naar mijn zin gehad.
Een C7 heb ik niet gemist (nou een beetje dan :D ) maar er stond zoveel moois dat ik pijn in mijn bek heb van die uren durende glimlach op mijn gezicht.
Top organisatie en goed weer. :klap:
Afbeelding
Gebruikers-avatar
marcel1979
4th gear

Berichtdoor SanderC5 » 30 Jun 2013, 21:09

Super opkomst vandaag , ik vond het een erg mooie collectie van Hooper International!

Ik had ook graag de c7 willen zien , maar dat zal vast nog wel een keer komen.
Groeten Sander

AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Gebruikers-avatar
SanderC5
5th gear

Corvette: 1999 Corvette c5

Berichtdoor Trogdor » 30 Jun 2013, 21:14

Die Rolls-Royce's waren mooi om te zien. Past totaal niet bij Corvette's maar dat deer niet.
Gebruikers-avatar
Trogdor
4th gear

Corvette: '86 Z51

Berichtdoor Corvette Maniac » 30 Jun 2013, 21:17

martinspitnl schreef:Nee ik maak geen grap, mijn gevoel zij me er is toch geen C7, dus zijn we ook niet gekomen.

Maar de meeting ging helemaal niet om de C7... Dat had het toetje moeten zijn...
De meeting stond in het teken van het 60 jarig jubileum van de Corvette en het 20 jarig jubileum van de HCC...
En natuurlijk zijn er mensen die door de aangekondigde C7 besloten hebben om wel te gaan, maar die zijn dan net zo teleurgesteld als ons!
Het is de clubs/organisatie totaal niet aan te rekenen dat de C7 er niet was... De meeting was er wat mij betreft echt niet minder om :hr:

- - Chapter Twente - -
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Corvette Maniac
Moderator

Berichtdoor Colly 82 » 30 Jun 2013, 21:29

Nee ik maak geen grap, mijn gevoel zij me er is toch geen C7, dus zijn we ook niet gekomen.

:wtf: :wtf: :nono: :-o:
Live life your way,you've only got one change!!.
Gebruikers-avatar
Colly 82
2nd gear

Berichtdoor Cybje » 30 Jun 2013, 21:42

Was een zeer geslaagde meeting. Stond erg veel mooi spul tussen en ook wel een goed idee om een aantal auto's binnen in de hallen te hebben. Het weer was ook nog eens erg goed.

Ook leuk dat er dankzij Hooper ook wat andere auto's te zien waren. Ze mogen mij hun Alfa Romeo Montreal wel geven :D
Gebruikers-avatar
Cybje
4th gear

Corvette: 1986 Corvette C4

Berichtdoor jacobsieger » 30 Jun 2013, 22:07

martinspitnl schreef:Nee ik maak geen grap, mijn gevoel zij me er is toch geen C7, dus zijn we ook niet gekomen.

je had je zowiezo wel voor je kop kunnen slaan, je hebt wat gemist.
namelijk 280 corvettes..
Daar hadden die bijzondere auto`s van jou zeker tussen moeten staan.

mvg Jaap
C`est la vie, Carpe diem
jacobsieger
4th gear

Corvette: jazeker

Berichtdoor jvscorvette » 01 Jul 2013, 08:13

Top dag bedankt Bestuur!!
zeker voor herhaling vatbaar!! :op: :op:
met zoveel mooie corvette's :drool:
Gr: Jan :wave:
Afbeelding
Gebruikers-avatar
jvscorvette
2nd gear

Corvette: Corvette C6 Z51 2005

Berichtdoor ejay » 01 Jul 2013, 08:18

Was een erg geslaagde dag en het weer speelde ook nog een mee....hoezee! :flaptong:

Ik heb de C7 niet gemist; er was genoeg ander moois om te bekijken. Leuk om de eigenaar van een andere Silvergreen even te hebben gesproken! Wat mij betreft is dit voor herhaling vatbaar en verzin maar een reden: 2e jaar Koning W. Alexander, het bereiken van 2014, omdat de korenbloemen zo mooi bloeien......
Groeten Edwin
Afbeelding
Pre-owned vettes: 82er C3, 84er C4, 84er C4. Pre-owned cars: after 300 I stopped counting...
Gebruikers-avatar
ejay
4th gear

Corvette: Hmm...ja, geloof het wel

Berichtdoor Cenobyte » 01 Jul 2013, 10:00

De Hooper collectie was wel leuk om te zien inderdaad, alhoewel er ook erg veel minder mooi spul tussen stond :mrgreen:
En ook leuk om weer eens wat andere Corvettes te zien dan alleen van onze club. Wat ik misschien nog wel het leukste vond was om te zien dat de clubs nu samen een meeting organiseren. Erg gaaf! :op:

Lokatie vond ik iets minder: alles stond verspreid over lange "paden" en er was te weinig parkeerplek. Ik zie dan toch persoonlijk liever een groot terrein waar alles overzichtelijker staat. Maar da's persoonlijk en niet bedoeld als kritiek ;)

Wat ik een grote teleurstelling vond was het ontbreken van de C7, dat was voor mij toch de doorslag om te komen. Dit valt de organisatie echter niet aan te rekenen maar is een dik minpunt voor GM Nederland.

Verder dikke Vette kudo's aan de organisatie, die zat SUPER in elkaar. Ik heb altijd toch weer erg veel bewondering voor iedereen die op zo'n dag (en alle dagen ervoor!) toch de hele dag rondloopt om alles in goede banen te begeleiden. Super!! :op: :hail:

Enne: wat mij betreft is deze meeting ook eentje die terug zal keren op de jaarlijkse kalender! Ik vind sowieso het idee dat de Corvette clubs van de Benelux samen een grootse meeting organiseren een erg leuk idee.
Groetjes,
Mario
Gebruikers-avatar
Cenobyte
Administrator

Corvette: 1986 Pace Car

Berichtdoor ejay » 01 Jul 2013, 10:12

Cenobyte schreef:De Hooper collectie was wel leuk om te zien inderdaad, alhoewel er ook erg veel minder mooi spul tussen stond :mrgreen:
En ook leuk om weer eens wat andere Corvettes te zien dan alleen van onze club. Wat ik misschien nog wel het leukste vond was om te zien dat de clubs nu samen een meeting organiseren. Erg gaaf! :op:

Lokatie vond ik iets minder: alles stond verspreid over lange "paden" en er was te weinig parkeerplek. Ik zie dan toch persoonlijk liever een groot terrein waar alles overzichtelijker staat. Maar da's persoonlijk en niet bedoeld als kritiek ;)

Wat ik een grote teleurstelling vond was het ontbreken van de C7, dat was voor mij toch de doorslag om te komen. Dit valt de organisatie echter niet aan te rekenen maar is een dik minpunt voor GM Nederland.

Verder dikke Vette kudo's aan de organisatie, die zat SUPER in elkaar. Ik heb altijd toch weer erg veel bewondering voor iedereen die op zo'n dag (en alle dagen ervoor!) toch de hele dag rondloopt om alles in goede banen te begeleiden. Super!! :op: :hail:

Enne: wat mij betreft is deze meeting ook eentje die terug zal keren op de jaarlijkse kalender! Ik vind sowieso het idee dat de Corvette clubs van de Benelux samen een grootse meeting organiseren een erg leuk idee.

Sluit ik me helemaal bij aan!! :hr:
Groeten Edwin
Afbeelding
Pre-owned vettes: 82er C3, 84er C4, 84er C4. Pre-owned cars: after 300 I stopped counting...
Gebruikers-avatar
ejay
4th gear

Corvette: Hmm...ja, geloof het wel

Berichtdoor Sharky » 01 Jul 2013, 10:31

TOP meeting!

Een beetje clubmens / Corvetteliefhebber had hier bij moeten zijn. Alleen al om de speciale reden en dan heb ik het niet eens over de C7. Ik heb de rit uit Leeuwarden met veel plezier gemaakt en heb me verwonderd over de meeting toen ik er eenmaal was. Prachtig opgezet en inderdaad een leuke band die stond te spelen. Veel bedrijven aanwezig. Het was veel groter opgezet dan een openingsmeeting, én heerlijk weer! :B):

Ik denk niet dat de organisatie zóveel bezoekers had verwacht. De auto's konden maar net allemaal op het terrein!

Ik heb genoten van die hoeveelheid Corvettes maar naast alle exclusieve en opgeleukte exemplaren eentje in het bijzonder. De witte 35th van Dennis. Erg leuk om te zien staan met 'infozuil' er bij. Met veel plezier gelezen en echt met ongeloof de Vette bewonderd. Mooi exemplaar man. :op:
Groet,
Arjen
Gebruikers-avatar
Sharky
6th gear

Corvette: C3 1980, C4 1990

Berichtdoor Corvette Maniac » 01 Jul 2013, 11:11

Cenobyte schreef:Lokatie vond ik iets minder: alles stond verspreid over lange "paden" en er was te weinig parkeerplek. Ik zie dan toch persoonlijk liever een groot terrein waar alles overzichtelijker staat. Maar da's persoonlijk en niet bedoeld als kritiek ;)

Dat komt hoofdzakelijk doordat de opkomst veel hoger was dan verwacht denk ik... :klap:
Op zich is 1 groot terrein wel wat overzichtelijker, maar dat is in combinatie met de mogelijkheid om ook binnen e.e.a. neer te kunnen zetten wel lastig denk ik... Maar dat is iets om voor de organisatie om te evalueren lijkt me... ;)

- - Chapter Twente - -
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Corvette Maniac
Moderator

Berichtdoor Piet » 01 Jul 2013, 11:48

Wij hebben een WERELD week end gehad!
Iedereen die aan deze meeting heeft gewerkt: BEDANKT!!!!
Gr.Piet en Riet
Afbeelding
Piet
HCC erelid

VorigeVolgende

Terug naar Meetings