Europa's grootste Corvette treffen lees ik op de flyer, ik ben net in Suhl geweest waar heel erg veel auto's waren, hoeveel komen er hier dan wel niet ...
Persoonlijk viel mij de opkomst en vooral de locatie tegen... Het is op een parkeerterrein en garagecomplex bij een (destijds gesloten) winkelcentrum. Weinig sfeer verder... Maar misschien is het dit jaar anders...
Hun meeting in Frankrijk wil ik wel een keer naartoe...
Heb 2 Zwitsers gesproken ( op de meeting in Carpi, Italy), die beweerden dat bij een mooie dag (lees bij goed weer) er 700 (!) Corvette's kunnen komen. In voorgaande edities zijn die er ook wel geweest. Georganiseerd door 2 Zwitserse Corvette clubs. Groter dan FAME, waar ze meestal ook naar toe gingen.
We hebben in ieder geval plannen (samen met een ander stel) hier een lang weekend van te maken.
Net onder Bazel, dus uit Noord-Holland een dikke 800 km.
TIP: bij cruisen, gladde kant boven houden en tussen de lijntjes blijven!
Iedereen heeft het waarschijnlijk wel op FB gevolgd. Was leuke meeting met een opkomst van rond de 500 Corvette's, weer was super en was een mooie meeting. Locatie is inderdaad niet echt top, maar de toegift van de presentatie van de nieuwe ZR1 maakte alles goed. Het is zo i zo leuk om er een lang weekend van te maken en dan met Corvette's erheen te rijden.
Bijlagen
TIP: bij cruisen, gladde kant boven houden en tussen de lijntjes blijven!