Cars & Coffee Dronten

Meetinginfo, caravans erheen, verslagen en links naar foto's. Kijk op de HCC site voor de meest recente data.

Cars & Coffee Dronten

Berichtdoor Ace » 05 Feb 2019, 17:26

Bericht binnen gekomen via onze FaceBook groep:

Geachte auto liefhebbers

Ik Olaf Vrijs, trotse eigenaar van Optima Eco Cleaning car detailing en leverancier van N-XTC, Chemical Guys, smartwax en Autoglym, ga dit jaar mijn vijf jarig bestaan vieren, door een na mijn mening een leuk evenement te introduceren in Dronten genoemd Cars & Coffee Dronten.
Dit evenement is bij jullie alom bekend en ik weet dat jullie in Twente hier ook graag geziene gasten zijn. Wij hebben op deze dag een paar leuke gasten qua leveranciers uitgenodigd waar onder Chemical Guys, N-XTC, Smartwax, Total Car Hifi, Tintman folies, Autoglym en de coffee word geregeld door Mocca D’Or met een hele mooie T1 van Volkswagen.

Daarbij is ook nu mijn vraag of jullie misschien met een aantal leden hierbij aanwezig willen en of kunnen zijn, dat zou namelijk een hele eer zijn om de mooie auto’s van jullie clubleden hierbij aanwezig te hebben.

Hopend op een positieve reactie hoor ik nog graag van jullie en het zou ook fijn zijn als we van tevoren weten wie er zouden komen, zodat wij hiervoor een paar mooie plaats kunnen reserveren voor de voertuigen die komen.

Cars & Coffee Dronten
De Linge 2a en 9
12 mei a.s. Van 10.00 uur tot 14.00 uur

Olaf Vrijs
Optima Eco Cleaning

https://www.facebook.com/events/304249760068057/
~~ Have a nice Day ~~

Remco
Chapter "de Polder"

Afbeelding
Gebruikers-avatar
Ace
HCC meeting coordinator

Corvette: 65 C2 Conv Nassau Blue, 08 C6 Conv JetsteamBlue

Re: Cars & Coffee Dronten

Berichtdoor Master I » 10 Mrt 2019, 11:18

kijk dat is nou handig voor mensen die geen Facebook hebben.
even een topic op het forum :op:
Gebruikers-avatar
Master I
2nd gear

Corvette: C5 Convertible 2001

Terug naar Meetings