Gezocht: warm huis voor onze C3

Heb je iets te koop of ben je naar iets op zoek? Plaats hier je advertenties of oproepen.
Forumregels
DISCUSSIE/ONDERHANDELING OVER PRIJZEN
Opmerkingen of onderhandelingen over prijzen richting de topicstarter zijn in een verkooptopic niet toegestaan, doe dit via PM of e-mail. Dit om lange discussies hierover te vermijden.

RECLAME
Het is niet toegestaan om een bericht te posten met een puur commercieel doel, zonder dat hierom is gevraagd door leden. Particuliere verkoop is wel toegestaan, maar gebruik hiervoor alleen de Shopping afdelingen. Gevraagde (commerciële) reclame is toegestaan, bijv. als iemand vraagt waar hij een bepaald artikel kan kopen of hoeveel iets kost. Verwijzingen naar een bedrijf of commerciële website is ook toegestaan in je signature onder een bericht, maar hou dit a.u.b. wel subtiel.

Gezocht: warm huis voor onze C3

Berichtdoor Martin Schoonderbeek » 13 Nov 2022, 19:51

Beste Corvette liefhebbers,

Eind jaren 90 hebben Maya en ik een Corvette C3 gekocht in Houston en deze naar Nederland gehaald. Het was altijd een wens om zo'n briljant mooie auto te mogen rijden en dat hebben we dan ook bij 25 jaar met super veel plezier gedaan.
komen. Deze dame is volledig gerestaureerd en toen ze gereed was hebben we een eerste Corvette meeting in Ede georganiseerd waar ruim 100 Corvettes bij aanwezig waren: wat een feest. Dat hebben we een paar jaar later nog eens dunnetjes overgedaan zodat onze club weer een mooie meeting had met voorafgaand een toertocht over de Veluwe.

Nu dat we wat ouder worden rijden we minder in de Corvette en staat ze soms (te) lang stil en dat is zonde.
Daarom hebben we besloten om afscheid te nemen: niet voor de hoogte bieder maar voor de grootste liefhebber!
Vandaar dat ik eerst eens op ons Forum wil kijken of er interesse is.
Wellicht is dit helemaal de verkeerder periode maar wie weet.

Ja ik heb foto's, boeken, orginele stukken etc. etc. en allemaal bespreekbaar maar eerst maar eens kijken of er iemand is die intersse heeft. Foto's kan ik via Whaptapp of e-mail doorsturen en lang komen kan natuurlijk altijd. Wellicht kenn jullie de "BridgeHamton Blue" Corvette dat ze voor onze Nederlandse F16 staat omdat ik 10 jaar mocht mee werken aan de Luchtmacht dagen.

Info: 0651408113
martin@schoonderbeek.aero

soms kan het even duren als ik reageer omdat in niet altijd in NL ben.

Hartelijke groet Martin Schoonderbeek
Ede.
Martin Schoonderbeek

Re: Gezocht: warm huis voor onze C3

Berichtdoor mich7580 » 14 Nov 2022, 21:05

Martin

Ik hoop dat je hier iemand vindt voor je Corvette, want het is hier bijna uitgestorven. Daar ben ik sinds kort ook achter gekomen. Heb je misschien een foto van je Corvette die hier kunt plaatsen? Of een link waar je de auto te koop aanbiedt? In ieder geval veel succes met de verkoop van je auto en hopelijk krijg je er geen spijt van….

Groetjes

Michel
Afbeelding
mich7580
2nd gear

Corvette: 1984

Berichtdoor Worship79 » 25 Nov 2022, 20:16

Jammer dat jullie de auto verkopen, maar wel een mooie insteek :klap:

Het is een stuk drukker in de Facebook groep van de club: https://www.facebook.com/groups/1609239506041275
383 stroker, retro roller cam, forged pistons, edelbrock top end.
Worship79
6th gear

Corvette: 1979 dark-red metallic C3

Berichtdoor Cenobyte » 26 Nov 2022, 11:06

Het is hier erg rustig inderdaad, veel mensen zijn helaas naar Facebook verhuisd, ik zie het op andere hobby-gebieden ook :dunno:
Groetjes,
Mario
Gebruikers-avatar
Cenobyte
Administrator

Corvette: 1986 Pace Car

Terug naar Shopping