De volgende fase in ons opknap-plan

Plaats hier de algemene Corvette berichten, die je niet in bovenstaande forums kwijt kunt.

Re: De volgende fase in ons opknap-plan

Berichtdoor Autoholic » 26 Feb 2021, 19:58

.... en toevallig leest oudgediende Fred hier ook nog zo nu en dan even mee. Leuk om deze reacties van jullie als oude garde - net als ik - te zien. Leuke dingen met/voor het forum gedaan toen inderdaad: karten, meeting at the Westcoast met bezoek aan SNC Den Haag, vesten, taxatiedag. etc. En Lelystad georganiseerd, waarbij ik zelf niet aanwezig kon zijn door ziekte. :evil:

We worden oud mannen, haha. :op:
Groeten !
Fred

Voorheen: Corvette C4 Convertible Lingenfelter tuned
Nu een Volvo C70 en een Citroen C1 wannabe cabriolet voor de boodschappen.
En voor het uitwaaien nog een motor en een scooter.

Gebruikers-avatar
Autoholic
Forum freak

Berichtdoor RobMiv » 26 Feb 2021, 20:13

Om dan oude koeien blijven ophalen: Meeting in Praag 2007.... de route er heen, de rit in Praag zelf, waarbij er af en toe hoge snelheden werden gehaald, maar de politie in hun Skoda het wel mooi vonden. Wenceslasplein tussen alle toeristen, Hansmiv uit de vette springen en als een profi fotograaf de boel registreren. Grappig.
Ik vond Cruise Brothers in Den Haag ook altijd wat hebben.

Nu: Mijn dochters vinden het allemaal wel best, niets voor hun al dat gedoe met een Vette, gaan liever een dagje shoppen dan "stom" rond rijden. De vrouw durft de Vette niet eens uit de garage te rijden, bang om toch ergens iets kapot te maken.
Maar bij de vriendjes kan IK de schoonpa niet stuk :B):
RobMiv

Berichtdoor Ed » 26 Feb 2021, 20:58

Autoholic schreef:.... en toevallig leest oudgediende Fred hier ook nog zo nu en dan even mee. Leuk om deze reacties van jullie als oude garde - net als ik - te zien. Leuke dingen met/voor het forum gedaan toen inderdaad: karten, meeting at the Westcoast met bezoek aan SNC Den Haag, vesten, taxatiedag. etc. En Lelystad georganiseerd, waarbij ik zelf niet aanwezig kon zijn door ziekte. :evil:

We worden oud mannen, haha. :op:

Oew inderdaad, zo'n beetje overal aan meegedaan, waren goeie tijden Fred! :B):
*-*-*-* Greets, Ed *-*-*-*

Afbeelding
Gebruikers-avatar
Ed
Moderator

Corvette: 2003 50th AE Indy 500 Pacecar

Berichtdoor Autoholic » 21 Mrt 2021, 16:59

Ja dat was inderdaad altijd gezellig Ed! En toen kon dat allemaal nog gewoon zonder restricties, dat weten straks alleen hele oude mensen nog. ;)

Als ik weer eens wat meer tijd krijg voor de hobby, een volgende Vette koop en weer actiever ben op het forum ga ik denk ik maar een groupbuy forum-mondkapjes opzetten, als opvolger van de vesten van destijds.... :D
Groeten !
Fred

Voorheen: Corvette C4 Convertible Lingenfelter tuned
Nu een Volvo C70 en een Citroen C1 wannabe cabriolet voor de boodschappen.
En voor het uitwaaien nog een motor en een scooter.

Gebruikers-avatar
Autoholic
Forum freak

Berichtdoor Pete.Z » 07 Aug 2021, 20:00

Dan toch nog maar een oudgediende die af en toe meeleest….leuk om wat oude namen te zien.
En dat fleecevest heb ik ook nog steeds!
En ik rij tegenwoordig electrisch…… :D
Pete.Z
4th gear

Berichtdoor Cenobyte » 08 Aug 2021, 12:53

Ik hoop ook heel het jaar al weer ergens een meeting mee te kunnen pakken, maar steeds komt er iets tussen. Aanstaande 15 augustus is het hopelijk wel zo ver op de Stingray '82 meeting :wauw:

Verder geen Corvette meer Pete? Of kriebels ervoor? :D
Groetjes,
Mario
Gebruikers-avatar
Cenobyte
Administrator

Corvette: 1986 Pace Car

Berichtdoor Pete.Z » 08 Aug 2021, 14:53

Oh, mijn hart is er goed voor Mario, ik zou best wel weer een mooie C3 willen, maar verschoven prioriteiten,geen ruimte, je kent het vast wel….
Misschien dat ik het nog wel een keer doe, maar dan zou het of een mooie 82’er of een 84’er worden voor de hobby.

Heb nog weleens gekeken voor een leuke C5 als dagelijks vervoer, maar op het ogenblik heb ik een auto van mijn werk, en een auto van mijn vrouw en geen plek of budget vrij voor een derde auto.

Maar ik lees nog regelmatig even mee hier, en vraag me ook weleens af wat er van mijn 82’er is geworden….
Pete.Z
4th gear

Vorige

Terug naar Corvette algemeen