2005 Corvette C6 te Koop

Heb je iets te koop of ben je naar iets op zoek? Plaats hier je advertenties of oproepen.
Forumregels
DISCUSSIE/ONDERHANDELING OVER PRIJZEN
Opmerkingen of onderhandelingen over prijzen richting de topicstarter zijn in een verkooptopic niet toegestaan, doe dit via PM of e-mail. Dit om lange discussies hierover te vermijden.

RECLAME
Het is niet toegestaan om een bericht te posten met een puur commercieel doel, zonder dat hierom is gevraagd door leden. Particuliere verkoop is wel toegestaan, maar gebruik hiervoor alleen de Shopping afdelingen. Gevraagde (commerciële) reclame is toegestaan, bijv. als iemand vraagt waar hij een bepaald artikel kan kopen of hoeveel iets kost. Verwijzingen naar een bedrijf of commerciële website is ook toegestaan in je signature onder een bericht, maar hou dit a.u.b. wel subtiel.

2005 Corvette C6 te Koop

Berichtdoor RevsUnlimited » 04 Jul 2022, 18:55

Ik ga mijn 2005 Corvette c6 van de hand doen.

Kmstand 262300km (wordt nog mee gereden)
Apk tot juli 2023
Bouwjaar 2005
Automaat
Prijs 23500,-

Auto is vanuit Dubai ingevoerd naar NL en voorzien van NL kenteken.

Hij heeft wat werk nodig wanneer je hem perfect wilt hebben. Lak is niet meer mooi. Blanke lak laat op diverse plekken los.
Bestuurdersstoel heeft instapschade

Auto is voorzien van longtube headers, katloze middenpijp en billy boat einddempers.
Hij is door Hammink performance afgesteld met deze setup op E5 brandstof.

Verder vind ik de auto nog heerlijk rijden en geniet er nog steeds van wanneer ik er mee rij. Maar toch moet hij plaats gaan maken voor iets anders.

link naar Marktplaats

Mocht er interesse of vragen zijn hoor ik dit graag.
Gebruikers-avatar
RevsUnlimited
1st gear

Corvette: C6

Re: 2005 Corvette C6 te Koop

Berichtdoor RevsUnlimited » 24 Jul 2022, 13:55

Verkocht
Gebruikers-avatar
RevsUnlimited
1st gear

Corvette: C6

Terug naar Shopping